کد خبر: ۵۰۰۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ارومیه:
«دکتر بهرام دلیر نقده» افزود: ضریب تأثیر این نشریه در سال ۲۰۱۸ به ۰,۷۲۳ ارتقا یافته و بالاترین ضریب تأثیر در بین نشریات حوزه دامپزشکی کشور را کسب کرد ...

حکیم مهر: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ارومیه گفت: نشریه انجمن تحقیقات دامپزشکی (VRF) با کسب بالاترین امتیاز، بیشترین ضریب تاثیر را در بین نشریات حوزه دامپزشکی کشور به خود اختصاص داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «دکتر بهرام دلیر نقده» روز یکشنبه افزود: بنا به گزارش سایت   « InCites Journal Citation Report» وابسته به پایگاه استنادی «Clarivate Analytics» ضریب تأثیر نشریه بین‌المللی Veterinary Research Forum (VRF) با افزایش ۰.۱۷۴ (۱۷۴ هزارم) واحد نسبت به سال ۲۰۱۷ به ۰.۷۲۳ (۷۲۳ هزارم) در سال ۲۰۱۸ ارتقا یافته و بالاترین ضریب تأثیر در بین نشریات حوزه دامپزشکی کشور را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه نشریه بین‌المللی انجمن تحقیقات دامپزشکی (VRF) توسط دانشکده دامپزشکی دانشگاه ارومیه منتشر می‌شود، اضافه کرد: این نشریه بین المللی متعهد به انتشار مشارکت‌های جهانی در تمام زمینه‌های دامپزشکی از جمله آناتومی و بافت شناسی، فیزیولوژی و فارماکولوژی، انگل شناسی، میکروب شناسی، ایمونولوژی و اپیدمیولوژی، بهداشت مواد غذایی، بهداشت و بیماری‌های پرندگان، ماهی و آبزیان، بیهوشی و جراحی، بیماری‌های داخلی و تولید مثل دام‌های بزرگ و کوچک، بیوتکنولوژی و تصویربرداری تشخیصی از حیوانات خانگی، همدم و مزرعه است.

پایگاه داده اطلاعاتی «JCR» به عنوان یک شاخص ارزیابی برای گسترش و بررسی ژورنال‌ها و مجلات در زمینه تحقیقات علمی و اجتماعی در تمام دنیا محسوب می شود مشروط به اینکه این ژورنال‌ها و مجلات در مؤسسه اطلاعات علمی «ISI» ایندکس (نمایه) شده باشند.

بررسی پایگاه داده اطلاعاتی «JCR» یک شیوه ارزیابی مجلات و ژورنال‌های مهم و تأثیر آنها در جامعه و میزان استناد به آنهاست. مؤسسه اطلاعات علمی «ISI» هر ساله گزارشی را به عنوان گزارش استنادی مجلات علمی «JCR» منتشر می کند که در آن مجلات نمایه شده در بانک اطلاعاتی مؤسسه «ISI» بر اساس یک شاخص ارزیابی با عنوان ضریب تأثیر گذاری یا «Impact Factor» درجه بندی و رتبه بندی می شوند.

 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابک نریمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
1
0
دست مریزاد و خسته نباشید به همکاران عزیز. این ارتقای درجه علمی باعث افتخار و مباهات استان است.
نظر شما
ادامه