کد خبر: ۵۰۰۲۹
تعداد نظرات: ۵ نظر

مدیر کل تعزیرات حکومتی همدان با بیان اینکه از يك منبع غیرموثق شنیده‌ایم گوشت‌ مرغ‌ منجمد را آب کرده و به عنوان گوشت مرغ‌ تازه می‌فروشند اما تاکنون موردی در همدان کشف نشده است، گفت: اگر به چنین مواردی برخورد کنیم شدیدترین مجازات را برای متخلفان در نظر خواهیم گرفت.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، برخی عنوان می‌کنند گوشت مرغ‌های تنظیم بازار کیفیت لازم را ندارد و گاهی اوقات بعد از خرید، در حین شستن متوجه شده‌اند که فاسد است و قابل خوردن نیست.

این افراد می‌گویند وقتی دست به گوشت مرغ می‌زنند بافت‌های آن جدا می‌شود و یا حفره‌هایی بزرگی ایجاد شده که انگار نیم‌پز است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان در این خصوص اظهار کرد: چنین گزارش‌هایی به سازمان تعزیرات حکومتی اعلام نشده تا در این زمینه ورود کنیم اما اگر شهروندان به این مشکلات برخوردند به ما اطلاع دهند تا بلافاصله گشت‌های سیار را به محل ارسال کنیم و برخورد لازم صورت گیرد.

«علیرضا حسن‌پور» با اشاره به اینکه در صورت ارائه گزارش بازرسان اداره تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان اداره دامپزشکی و مرکز بهداشت به محل اعزام می‌شوند تا آزمایش‌های لازم صورت گیرد گفت: اگر گوشت‌ مرغ کیفیت لازم را نداشته باشد و به هر دلیلی قابلیت مصرف نباشد، با متخلفان برخورد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه از یک منبع غیرموثق شنیده‌ایم که گوشت‌ مرغ‌ منجمد را آب کرده و به عنوان گوشت مرغ‌ تازه می‌فروشند اما تاکنون موردی توسط تعزیرات حکومتی استان کشف نشده است تاکید کرد: اگر به چنین مواردی برخورد کنیم شدیدترین مجازات را برای متخلفان در نظر خواهیم گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان با تاکید به اینکه مردم در صورت مشاهده تخلف، موارد را از طریق سامانه رسیدگی به شکایات تعزیرات حکومتی اطلاع دهند افزود:‌ تنها با دادن آدرس دقیق وقوع تخلف می‌توان رسیدگی کرد و صرف اظهارت نمی‌توان اقدامی انجام داد.

 
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
0
0
شنیده ایم؟!!!

مسوولان فنی در استان .......... داشتیم که در یک اطلاعات عملیات پیشرفته ۵۰۰ تن(۳۰۰ تن پای مرغ و ۲۰۰ تن مرغ تاریخ گذشته) را که روزانه در چیلر کشتارگاه ریخته شده و بروز به خورد مردم داده می شد،کشف کرده و با پیگیری در کارخانه پودر استخوان و تحت نظر خودشان پودر‌ کردند.
درست است که توسط رییس شهرستان به دادگاه معرفی نشد اما خدا را شاکریم که اقدامی برای مردم انجام‌ دادیم و آن فرد خاطی کشتارگاه را به کس دیگری واگذار کرد.
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
0
1
تشکر از ریاست محترم تعزیرات همدان الان بنده ب عنوان ناظربهداشتی از تخلفات کشتارگاه فیلم و عکس گرفتم کشتار گاه اجازه ورود ب کشتار گاه رانمیده فعلا کسی هم نیست از ماحمایت کند چندین شب هست ک ب محل کارم اجازه حضور نمیدهند درحالی ک مرغ مادر را بجای گوشتی وارد بازار میکردند...کاش یکی بود واقعا کمک میکرد من بخاطر جان مردم اینکارو کردم حالا شرکت میگه اخراج میکنم بنظرتان خنده دارنیست...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
شک‌‌‌ نکنید که‌صاحب‌کشتارگاه در توانس نیست که‌چنین برخوردی با مسوول فنی داشته باشد.موضوع را سریعا به دامپزشکی شهرستان و استان اعلام نموده و در دبیرخانه ثبت نمایید.در اسرع وقت به اداره کار مراجعه نمایید و لایحه تنظیم نمایید و‌گرنه از نظر اداره کار غیبت غیر موجه تلقی می شود.کمی محکم عمل نمایید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
0
0
حضرت رسول (صلی الله علیه و آله): «کفی بالمرء کذِباً انْ یحدِّثَ بِکلّ ما سمعَ»
«برای دروغ گویی آدمی همین بس که آنچه را می‏ شنود، نقل کند»
- این مساله که انسان نباید هر آنچه را که می شنود بیان کند؛ قطعا در موردمسائلی است که صحت آن را نمی داند و باز گو نمودن آن سبب مفسده و ایجاد تنش می شود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
پس شما در جریان حقایق قرار ندارید اخوی!!!!
از مسوولان فنی کشتارگاهها بپرسید تا واقعیتها را برایتان بیان کنید.
آیه هم داریم در مورد نزول عذاب الهی و زلزله که شعیب پیامبر به قوش می فرمودند که کم فروشی نکنید و آنچه که‌خدا برایتان باقی گذاشته،بهتر است.
بقیة الله خیرلکم ان‌کنتم مومنین
نظر شما
ادامه