کد خبر: ۵۰۰۳۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

کتابچه بروسلوز در انسان و دام با همت و همکاری مسئول آموزش اداره کل دامپزشکی استان اصفهان و کارشناس شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد ترجمه و در 122 صفحه چاپ گردیده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر سید بهمن نقیبی» مدیرکل دفتر بهداشت و و مدیریت بیماری های دامی سازمان دامپزشکی کشور طی ارسال نامه ی خطاب به «دکتر شهرام موحدی» مدیرکل دامپزشکی استان از تهیه و ارسال کتابچه بیماری بروسلوز در انسان و دام از وی تقدیر و تشکر نمود.

متن این نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر موحدی

مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان

باسلام و احترام؛

بدین وسیله لازم می دانم از زحمات همکاران محترم آن اداره کل در برگردان فارسی کتابچه بروسلوز در در دام و انسان تقدیر و تشکر نمایم و توفیق روز افزونتان را درراستای ارتقای دانش همکاران از خداوند متعال مسئلت دارم.

دکتر سید بهمن نقیبی

مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری های دامی سازمان دامپزشکی کشور

شایان ذکر است کتابچه بروسلوز در انسان و دام نوشته «دکتر میخائیل جی کوربل» با همت و همکاری «دکتر اردلان مظاهری» مسئول آموزش اداره کل دامپزشکی استان و «دکتر شهریار خدیوی» کارشناس شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد ترجمه و با حمایت اداره کل دامپزشکی استان درنوبت اول ( بهار سال 98) در تیراژ 1100 جلد چاپ گردیده است.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
0
1
ترجمه این کتاب به دانشجویانی که جهت انجام کارآموزی تابستان به اداره کل دامپزشکی استان اصفهان معرفی می شدند به عنوان نمره ای که توسط اداره کل به کارآموز داده می شود انجام شده است.
در صورت تمایل حکیم مهر می توانم قسمت ترجمه شده توسط خود را برای شما ارسال کنم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
0
0
الله اکبر، من همیشه فکر می کردم این کتاب هایی که تو اداره کل چاپ میشه معجزه اتفاق میفته نگو که لوازمی هست که ما نمی دونیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
0
0
مهم مدیریت کاراموز بوده که به نحو احسنت انجام شده. اول با متن اصلی یه مطابقت بدین بعد تشویق کنید
نظر شما
ادامه