کد خبر: ۵۰۰۳۷

«دکتر شهرآیینی» رئیس اداره دامپزشکی ملارد از کشف و پلمپ دو واحد غیر مجاز گوشت چرخ کرده و معدوم سازی بیش از 1000 کیلوگرم فرآورده خام دامی و آلایش خوراکی با شرایط ارگانولپتیک نامناسب با حکم دادستان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان ملارد، شهرآیینی در این رابطه گفت: با توجه به گزارشات واصله، بررسی های صورت گرفته و بازدید کارشناسان نظارت بر بهداشت این اداره در معیت مامورین محترم نیروی انتظامی از این دو واحد بازدید کردند.

مشخص گردید که متصدیان متخلف و سودجوی واحدهای مذکور اقدام به چرخ کردن گوشت با استفاده از آلایش خوراکی مرغ و بسته بندی در شرایط کاملا غیر بهداشتی می نمودند. لذا باتوجه به شرایط موجود با حکم دادستان محترم شهرستان بیش از 1000 کیلوگرم فرآورده خام دامی فاسد و فاقد شرایط ارگانولپتیک مناسب در محل معدم و متخلفین جهت طی مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح معرفی شدند.

شهرآیینی در پایان با اشاره به شعار دامپزشکی مبنی بر دام سالم ، غذای سالم، انسان سالم خاطر نشان کرد این اداره با جدیت وظایف نظارتی خود را دنبال کرده و با متخلفین به شدت برخورد خواهد کرد و از شهروندان فهیم شهرستان درخواست نمود در صورت مشاهده هرگئنه تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن های 65192316 و 65192148 به این اداره اطلاع رسانی کنند.

 

نظر شما
ادامه