کد خبر: ۵۰۰۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

دادستان خمینی‌شهر خبرداد: پسر بچه‌ای 2 ساله در شهر درچه از توابع شهرستان خمینی‌شهر توسط چند قلاده سگ مورد حمله قرار گرفته و منجر به فوت این کودک شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «یوسف کریمی» اظهار داشت: پسر بچه‌ای 2 ساله در شهر درچه از توابع شهرستان خمینی‌شهر توسط چند قلاده سگ مورد حمله قرار گرفته و منجر به فوت این کودک شد.

دادستان شهرستان خمینی‌شهر افزود: این کودک که در بیرون منزل درحال بازی و تردد بوده مورد حمله این سگ‌ها قرار می‌گیرد و متاسفانه بر اثر جراحات که بر بدن این کودک وارد شده باعث مرگش می‌شود.

وی اضافه کرد: تحقیقات اولیه در خصوص اینکه این سگ‌ها ولگرد بوده‌اند یا متعلق به شخص خاصی، در دست بررسی است و تا این لحظه شخص خاصی به عنوان صاحبان این سگ‌ها شناسایی نشده که تحقیقات اولیه حکایت از ولگرد بودن سگ‌ها را به کارشناسان داده است.

کریمی تصریح کرد: در این خصوص توضیحات لازم را از متولیان امر و شهرداری شهر درچه در ادامه داریم و اخبار حاصل از این تحقیقات را از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع‌رسانی می‌کنیم.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
0
3
واقعا این شرایط تاسف باره . عده ای وظایف قانونی خود را به دلیل اینکه عده ای خوششان نمی آید تعطیل کردند . واقعا شهردار ومتولیان امور میتوانند پاسخگوی کم کاری خودشان باشند . از همه بدتر سکوت دوستانی است که اگر یک سگ ولگرد بی صاحب معدوم شود رگ غیرتشان به جوش می آید ولی الان در افق محو شده اند . دوستان در این حادثه تقصیر شما کمتر از مسئولین نیست.چرا که به خاطر منافع شخصی با هوچی گری و شانتاژ راه عقلانی را بسته اید و به این موضوع جنبه عاطفی و احساسی داده اید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۷
1
0
اصلا معلوم نیست چرا بایستی سگ گردانی شود؟؟!
هدف این افراد چیست؟
در جامعه ای که عده ای نان شب ندارند
این حرکات چه معنی دارد؟
مشخص است که سگ حتی در بهترین شرایط بالاخره یک حیوان تحریک پذیر
است و اطفال و کودکان با دیدن آن به هیجان می آیند و نمی دانند امکان بروز
رفتارهای غیر قابل پیش بینی از سگ
زیاد است.
ضمن اینکه سگ می تواند حامل و پخش کننده انواع ویروس ها، باکتری ها، انگل ها و قارچ ها برای محیط زیست و فضای
عمومی شهرها و روستاها باشد.

به بند کشیدن سگ ها و تکثیر آنها در اسارت به منظور منافع و هوا هوس های شخصی آیا امری اخلاقی است؟؟!

در اینجا خواهش می شود موضوع را
با نقش ارزشمند سگ پلیس، مواد یاب،
سگ امداد و سگ نظامی مخلوط نکنند!
نظر شما
ادامه