کد خبر: ۵۰۰۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: امسال زایش دام از شرایط خوبی برخوردار بود و همین امر موجب کاهش ۱۰ هزار تومانی قیمت گوشت در سطح کشور شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «مرتضی رضایی»، معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در حاشیه دومین نشست تشکل های جهادی در رونق تولید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به بارندگی‌های مناسب و حاصلخیزی مراتع، زایش دام از شرایط خوبی برخوردار بود که همین امر موجب شد قیمت گوشت به طور متوسط در سطح کشور ۱۰ هزار تومان ‌کاهش یابد و به نقطه متعادلی برسد.

وی درخصوص واردات گوشت گفت: با توجه به آنکه موظف هستیم برای ذخایر استراتژیک واردات داشته باشیم، از ابتدای سال تا کنون ۳۴ تا ۳۵ هزارتن گوشت گوساله و ۴ تا ۵ هزارتن گوشت گوسفند وارد کشور شد.

رضایی با اشاره به اینکه در زمینه تولید مرغ شرایط متعادلی داریم، بیان کرد: براین اساس پشتیبانی امور دام موظف است مازاد نیاز مرغداران را خریداری کند، در یک ماه گذشته ۲۲۰ هزارتن مرغ در کشور تولید شد که با احتساب نیاز داخل ۲۰ هزارتن مرغ مازاد باید توسط پشتیبانی خریداری شود، ضمن آنکه مجوز صادرات به صورت محدود داده ایم تا بتوانیم بازارهای صادراتی را حفظ کنیم.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
0
0
چه فایده!

کاهش 10 هزار تومانی از 120 هزار تومان به 110 هزار تومان؟؟!

از این بهتر نمی شود!

مردم همه راضی اند و شبانه روز مشغول دعا کردن؟؟! بهجان وزبر جهادکشاورزی و معاونین دردآشنای! آن به دلیل اینکه مجددا گوشت قرمز را به سفره های آنها بازگردانده اند و دامداران را از ورشکستکی نجات داده اند هستند!
نظر شما
ادامه