کد خبر: ۵۰۱۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

حکیم مهر: فرماندار مهدی‌شهر بابیان اینکه انعکاس نگرش یک سازمان از وظایف روابط عمومی و اطلاع‌رسانی است، گفت: روابط عمومی دامپزشکی می‌تواند نقش مهمی در بیان سلامت و امنیت غذایی ایفا کند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «حسن ارگی» ظهر چهارشنبه در گردهمایی مسئولان روابط عمومی ادارات کل دامپزشکی کشور با حضور رئیس سازمان دامپزشکی به میزبانی مجتمع فرهنگیان شهمیرزاد بابیان اینکه انعکاس نگرش یک سازمان امیدآفرینی و شفاف‌سازی از وظایف روابط عمومی و اطلاع‌رسانی است، ابراز داشت: روابط عمومی دامپزشکی می‌تواند این نقش مهم را برای مردم و تأثیر آن بر اقتصاد و سلامت کشور تبیین کند.

وی بابیان اینکه روابط عمومی دامپزشکی‌ها می‌توانند در بیان سلامت و امنیت غذایی به مردم نقش‌آفرین باشند، افزود: زحمات مدیران باوجود روابط عمومی دیده خواهد شد درصورتی‌که خود زحمات کارشناسان روابط عمومی به چشم نمی‌آید.

فرماندار مهدی‌شهر با اشاره به نقش بی‌نظیر روابط عمومی در خبررسانی و اطلاع‌رسانی، ابراز داشت: روابط عمومی چشم بیدار سازمان‌ها محسوب می‌شود که ارتباط دوسویه بین مدیران و جامعه را برقرار می‌کند.

ارگی عشق و علاقه به پیام‌رسانی را پیش‌شرط یک روابط عمومی موفق دانست و تصریح کرد: یقیناً با دیده شدن اقدامات مثبت و زحمات مدیران، مردم نیز قدردان آنان خواهند بود.

وی ضمن بیان اینکه سازمان دامپزشکی باید در راستای سلامت و امنیت غذایی مردم تلاش کند، افزود: زمانی این تلاش‌ها به ثمر خواهد نشست که شاهد بازخورد خوب جامعه از عملکرد سازمان باشیم که در این مهم روابط عمومی‌ها به‌عنوان رابط بین جامعه و سازمان می‌توانند بیشترین نقش را داشته باشند.

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
روابط عمومی
|
Canada
|
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
1
2
احسنت به جناب آقای فرماندار مهدی شهر بخاطر تشویق و روحیه دهی به مسئولین روابط عمومی های دامپزشکی که نقش مهم و بی بدلیل آنها در انعکاس اخبار دامپزشکی در راستای تامین سلامت و بهداشت عمومی ،عملکرد سربازان گمنام عرصه سلامت را با اخبار خود افکار عمومی را آرام و امیدوار میکنند که به سود سازمان می باشد. ولی تاسف از برخی مدیران دامپزشکی که روابط عمومی آنها باعث نام نامی بودن آنها میشه ولی در روز روابط عمومی حتی از دادن یک پیامک تبریک به روابط عمومی خود و سایر شهرستان ها تابعه سربازمیزنند .
مثال؛ مدیرکل ...............
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
وای چه مصیبتی!
روز روابط عمومی را تبریک نگفتند؟!!!
وای خدای من!
چه گناه نابخشودنی مرتکب شده!
نظر شما
ادامه