کد خبر: ۵۰۱۳۶
تعداد نظرات: ۲۶ نظر
«دکتر بهمن عابدی کیاسری» در گفت‌وگو با حکیم مهر:
مدیرکل سازمان‌های تخصصی، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان دامپزشکی کشور اظهار داشت: یکی از بحث‌هایی که با آن برخورد کردم، بحث نارضایتی از اعزام‌های سازمان بود. ریشه این نارضایتی عدم شفافیت بود ...

حکیم مهر- محسن طاهرمیرزایی:‌ چند روز پیش سامانه‌ای در سازمان دامپزشکی کشور رونمایی شد که طراحان آن، هدف خود را شفافیت و رفع هرگونه دغدغه از اعزام‌های کوتاه مدت و بلندمدت دامپزشکان به خارج از کشور اعلام کردند.

مدیرکل سازمان‌های تخصصی، روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان دامپزشکی کشور، یکی از متولیان طراحی این سامانه است. «دکتر بهمن عابدی کیاسری» اذعان دارد که پیش از این حتی نمی‌توانستیم یک لیست از کسانی داشته باشیم که در گذشته به ماموریت رفته بودند. تا جایی که چندین نسخه از لیست با تفاوت‌های فاحش در دفاتر موجود بوده است. وی این سامانه را حداقل یک بانک اطلاعاتی خوب برای سازمان دامپزشکی می‌داند و می‌گوید: «در گذشته مدیر کل دامپزشکی استان به ما لیست می‌داد و ما از آن لیست افراد را انتخاب می‌کردیم. اما در حال حاضر دیگر مدیر کل دامپزشکی استان تاثیرگذار نیست و خود فرد به این سامانه مراجعه می‌کند و نام کاربری و کلمه عبور می‌گیرد و اپلیکیشن را پر می‌کند.»

دکتر عابدی از طراحی یک فرم تعهدنامه به منظور راستی‌‌آزمایی اطلاعات وارد شده از سوی افراد صحبت و تاکید می‌کند که با هرگونه ارائه اطلاعات غلط برخورد خواهد شد.

حکیم مهر: آقای دکتر، ضمن تشکر از حضرتعالی و سازمان دامپزشکی به دلیل طراحی این سامانه و تلاشی که در جهت ایجاد عدالت کردید؛ چه شد که به فکر این سامانه افتادید؟

یکی از بحث‌هایی که بنده از ابتدای حضور در سازمان دامپزشکی با مسئولیت فعلی خود با آن برخورد کردم، بحث نارضایتی از اعزام‌های سازمان بود. ریشه این نارضایتی عدم شفافیت بود. اینکه معلوم نیست افراد، کشورها و زمان اعزام به چه شکل انتخاب می‌شوند و اینکه نوبت‌های افراد چند مرتبه در طول سابقه خدمت آنان تعیین می‌شود. اینها نگرانی‌هایی بود که ریاست سازمان دامپزشکی هم به آن رسیده بود. چراکه ایشان هم در استان مدیرکل بوده و این نارضایتی‌ها را می‌دیدند.

ما در طول سال گذشته تلاش کردیم یک دستورالعمل برای اعزام بنویسیم که توسط ریاست سازمان ابلاغ شود. بر اساس موضوع اعزام، یک کمیسیون اعزام و کارگروه‌های چهارجانبه‌ای را برای نظارت‌های بهداشتی تعریف کردیم که رئیس سازمان، معاونین و مدیر کل دفتر بین‌الملل عضو آن هستند.

حکیم مهر: کارگروه‌های ۴ گانه شامل چه مواردی هستند؟

یک کارگروه در ارتباط با نظارت‌های بهداشتی و بحث اعزام ناظرین بهداشتی، یک کارگروه در ارتباط با دوره‌های آموزشی، یک کارگره شرکت در اجلاس‌ها، کنفرانس‌ها و سمینارها و یک کارگروه بازدید‌های میدانی است که شامل شرکت‌های دارویی و واردات دام زنده می‌شود. این ۴ کارگروه درخواست‌ها را بررسی و افراد را انتخاب می‌کنند و در نهایت بر اساس این انتخاب، افراد اعزام می‌شوند. این دستورالعمل توسط رئيس سازمان ابلاغ شد و ما در طول یک سال گذشته افراد را بر اساس این دستورالعمل انتخاب و اعزام کردیم.

حکیم مهر:‌ یعنی افراد از طریق این کارگروه‌ها امتیازدهی می‌شوند؟

ما شاخص‌هایی را برای این کارگروه‌ها تعریف کردیم. مثلا یکی از شاخص‌هایی که در کارگروه ناظرین بهداشتی تعریف کردیم، میزان سوابق اعزام قبلی افراد است و اینکه شخص چه مدتی در خارج از کشور بوده و سابقه خدمت او چقدر است؟ آیا در دفتر نظارت یا کشتارگاه‌ها کار کرده و چقدر سابقه کار در کشتارگاه‌ها دارد؟ آیا سابقه مدیریتی دارد و آیا در مناطق محروم خدمت کرده یا خیر؟ سابقه تخصصی فرد در آن موضوع خاص چقدر است؟ مثلا اگر به منظور گذراندن دوره آموزشی پرورش ماهی در قفس اعزام می‌شود، باید از استان‌هایی باشد که این موضوع در آن استان جایگاه داشته یا خود او در دفتر آبزیان کار کرده باشد.

حکیم مهر:‌ قبلا چگونه بوده است؟

این شاخص‌ها در طول سال‌های گذشته به شکل دستی بوده است. یعنی استان‌ها لیست افراد را به ما معرفی می‌کردند و ما در کارگروه‌ها براساس این شاخص‌ها افراد را انتخاب و اعزام می‌کردیم. در طول سال گذشته بازخوردی که من از استان‌‌ها داشتم، نسبتا مثبت و رو به جلو بوده است. یعنی ثابت شده که دفتر سازمان‌های تخصصی و امور بین‌الملل در ایجاد عدالت توزیع مناسب اعزام‌ها کار کرده، در این مسیر قدم برمی‌دارد و نارضایتی‌ها کمتر شده است. اما بنده باز حس کردم که این رویه دستی قابل دفاع نیست و باید آن را در یک سیستم نرم‌افزاری تعریف کنیم که خودش امتیازدهی کند.

حکیم مهر:‌ یعنی با این روش دیگر سلیقه و رابطه در اعزام افراد دخیل نیست؟

به هیچ عنوان. چون شاخص‌ها برای سیستم تعریف شده است. پیش از این مدیر کل دامپزشکی استان به ما لیست می‌داد و ما از آن لیست افراد را انتخاب می‌کردیم. اما در حال حاضر دیگر مدیر کل دامپزشکی استان تاثیرگذار نیست و خود فرد به این سامانه مراجعه می‌کند و نام کاربری و کلمه عبور می‌گیرد و اپلیکیشن را پر می‌کند. آنجا ۲ صفحه موجود است. یک صفحه برای اعزام‌های بلند مدت و نظارت‌های بهداشتی و یک صفحه مربوط به اعزام‌های کوتاه مدت آموزشی است، مثل شرکت در کارگاه‌ها، کنفرانس‌ها، سمینارها و بازدید‌های میدانی. هر فردی می‌تواند هم اعزام بلند مدت را اپلای کند و اعزام هم کوتاه مدت را. صفحه خود را پر و اپلیکیشن را برای ما سابمیت می‌کند و سیستم امتیاز می‌دهد.

حکیم مهر:‌ چطور راستی‌آزمایی می‌شود که فرد اطلاعات را درست وارد کرده است؟

یک فرم تعهدنامه در سامانه است که مطابق آن با هرگونه ارائه اطلاعات غلط برخورد خواهد شد. همچنین ادمینی را در استان مامور کردیم که مسئول اعزام در استان است و مورد اعتماد ما. یک شخص هم در اداره کل دامپزشکی استان اپلیکیشن‌هایی را که افراد دادند، راستی‌آزمایی می‌کند. ضمناً یک ادمین هم در تهران و در سازمان مرکزی مستقر است که او هم سوابق افراد یا اپلیکیشن را بررسی می‌کند. ما در آینده نزدیک این اپلیکیشن را به سایر سامانه‌های سازمان دامپزشکی از جمله سامانه امور اداری می‌دهیم که اطلاعات فرد را با اطلاعاتی که در سامانه‌های دیگر وجود دارد، راستی‌آزمایی کند.

به طور کلی ما عملا ۳ فیلتر قرار دادیم تا بتوانیم این راستی‌آزمایی را انجام دهیم. اطلاعات افراد را براساس تجربیاتی که در طول سال‌های گذشته وجود داشته در دفتر داریم و کسی نمی‌تواند اطلاعات غلط به ما بدهد.

حکیم مهر:‌ یکی از گلایه‌های همیشگی دامپزشکان این بوده که استان‌ها، نام آنها را برای ماموریت خارجی اعلام نمی‌کنند.

 یکی از ویژگی‌های این سامانه این است که خود فرد اپلای می‌کند. هر سال یک مرتبه فراخوان می‌دهیم و یک ماه این سامانه باز می‌شود. هر سال فرد باید اپلای کرده یا اپلیکیشن‌های سال قبل را آپدیت کند. هر اپلای فقط منحصر به همان سال است. قبلا به این شکل بود که اسم کسی را رد می‌کردند و ما چند بار این فرد را برای اعزام انتخاب کردیم و هر بار یک عذر آورده که نمی‌تواند اعزام شود. با این سامانه فرد خودش تعیین می‌کند که امسال می‌خواهد برود یا نه؟ اگر هم در فراخوان شرکت کرد و انتخاب شد و نرفت، بر اساس دستورالعمل سازمان در لیست سیاه قرار می‌گیرد و حق شرکت در فراخوان‌های بعدی را نخواهد داشت.

حکیم مهر:‌ اگر فردی در یک سال اعزام شود، آیا سال بعد هم می‌تواند اپلای کند؟

بله. می‌تواند در فراخوان شرکت کند اما امتیاز نخواهد آورد.

حکیم مهر:‌ چرا؟

چون سال قبل رفته است. یکی از شاخص‌هایی که در امتیازبندی تعریف کردیم، کسر امتیاز است. کسر امتیاز بر اساس تعداد روزهایی که شخص در خارج از کشور بوده و حتی اضافه روزهایی که تمدید کرده است و اینکه به چه کشوری رفته است هم در کسر امتیاز تاثیر می‌گذارد. یعنی اگر فرد یک روز در برزیل بوده، به یک شکل و اگر در استرالیا بوده به شکل دیگر. کسر امتیاز سیستم به گونه‌ای خواهد بود که امتیاز فرد آن قدر پایین خواهد شد که دیگر نتواند شرکت کند.

حکیم مهر: کشور مقصد بر چه اساسی انتخاب می‌شود؟

کشور هم بر اساس امتیازبندی است، یعنی کشورها را به ۵ دسته تقسیم کردیم. مثلا برزیل جزء کشورهای درجه یک و کشورهای در حوزه اروپا، استرالیا، نیوزلند و این رده درجه ۲ هستند. کشورهای درجه ۵ شامل کشورهای افغانستان، پاکستان و مغولستان هستند. سیستم برای کشورهای درجه ۵ کسری امتیاز قائل نشده است. یعنی اگر کسی به افغانستان، پاکستان و مغلوستان رفته باشد، کسر امتیاز نخواهد داشت.

حکیم مهر: آیا دامپزشکان شاغل در بخش خصوصی هم می‌توانند در سامانه ثبت نام کنند؟

بر اساس دستورالعمل فعلی ما خیر. در دستورالعمل تعریف شده که فرد حتما باید از بخش دولتی باشد، مگر اینکه در آینده تغییراتی در کانتکست نظارت بهداشتی صورت گیرد.

حکیم مهر:‌ اما هستند دامپزشکانی از بخش خصوصی که سابقه طولانی کار در کشتارگاه دارند.

این در حیطه اختیارات بنده نیست، بلکه معاونت بهداشتی و پیشگیری، دفتر نظارت یا دفتر قرنطینه باید نسبت به آن اقدام کنند. اگر آنها در کانتکست تعریف ناظر بهداشتی تغییراتی را ایجاد و به ما ابلاغ کنند، ما می‌توانیم روی آن کار کنیم.

حکیم مهر: آقای دکتر، سال‌های گذشته شاهد بودیم افرادی از بخش دولتی به ماموریت‌های خارج از کشور می‌رفتند که تا به حال پای آنها به کشتارگاه باز نشده بود. این سیستم می‌تواند تضمین کند که دیگر از این اتفاقات نیفتد؟

بله. همانطور که در مراسم رونمایی از سامانه هم گفتم، اعزام‌های ما تخصصی خواهد شد. یعنی چه برای اعزام بلند مدت و چه کوتاه مدت، حتما یکی از شاخص‌های اصلی که امتیاز بسیار خوبی خواهد گرفت، پیش‌زمینه فرد در آن حوزه است. یعنی اگر کسی می‌خواهد برای شرکت در دوره آموزشی بیماری‌ نیوکاسل اعزام شود، حتما باید در دفتر طیور یا فیلد روی این بیماری کار کرده باشد. یا اگر کسی قرار است برای نظارت بهداشتی گوشت اعزام شود، باید دردفتر کارگاه یا دفتر نظارت کار کرده باشد.

حکیم مهر: برای طراحی این سامانه چقدر زمان اختصاص دادید؟

حدود یک سال. شاید ۲ یا ۳ ماه بعد از اینکه بنده به سازمان بیایم شروع کردم و حدود یک سال و چند ماه است که توانستیم آن را نهایی کنیم.

حکیم مهر: یعنی الان سامانه نهایی شده است؟

بله. ما الان به دامپزشکان کشور دسترسی دادیم.

حکیم مهر: اولین فراخوان چه زمانی انجام می‌شود؟

در تیرماه. افرادی که قصد اعزام در سال ۹۸ دارند، باید در سامانه شرکت کرده، اپلیکیشن را پر کنند و برای ما بفرستند. زیرا سازمان از این به بعد هیچ کس را خارج از سامانه اعزام نخواهد کرد. یعنی تمام مراودات و مکاتبات از بین می‌رود و دستگاه نظارتی هم راحت‌تر می‌تواند نظارت کند. در واقع همه چیز شفاف، قابل رصد و پایش است.

حکیم مهر: سالانه چند نفر اعزام می‌شوند؟

تجربه سالیان گذشته نشان داده که حول و حوش ۳۰۰ نفر اعزام داشتیم. اما با توجه به اینکه اعزام ناظر بهداشتی را به کشورهایی مثل استرالیا و کشورهای اروپایی قطع کردیم، به احتمال قوی تعداد اعزام در سال ۹۸ به مراتب کمتر خواهد بود.

حکیم مهر: به‌عنوان حرف آخر...

هدف ما از طراحی این سامانه این است که حداقل فرایند را شفاف کنیم. ما نمی‌توانیم ادعا کنیم که عادل هستیم و حتما درصدی نقص خواهیم داشت، اما اینکه آن درصد چقدر است و آیا در سال‌های بعد خود را بهبود می‌بخشیم، مهم است. امروز همه اطلاعات با این سیستم رصد می‌شود اما در گذشته رصد نمی‌شد. ما قبلا حتی نمی‌توانستیم یک لیست از کسانی داشته باشیم که در گذشته به ماموریت رفته بودند. چندین نسخه از لیست با تفاوت‌های فاحش در دفاتر بوده است. اما این سامانه حداقل یک بانک اطلاعاتی خوب برای سازمان دامپزشکی است که حداقل بتوانیم پاسخ‌گو باشیم. باز هم نمی‌گویم که صد در صد به عدالت خواهیم رسید اما اینکه به سمت افزایش عدالت حرکت کنیم، نکته مهمی است.

حکیم مهر: با آرزوی موفقیت. ممنون از فرصتی که در اختیار ما قرار دادید.

 

انتشار یافته: ۲۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
0
3
با تشکر ،این اقدام ،حرکتی برای شروع عدالت است گرچه در عمل بایست به ان پایدار بمانیدو قصاوت را به اینده واگذار میکنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
1
3
آدرس سامانه اعزام را چرا نگفتند؟ من که کارمند یکی از ادارات کل هستم تا امروز خبر نداشتم چطور در این سامانه کارتابل دارم؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
8
5
ما ناراضی هستیم عدالتی در این اعزام نیست چرا بقیه رده نباید بروند.همه چیز برای دامپزشک است توی این سازمان
دامپزشک
|
-
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
0
7
با سلام تا کنون در مورد اعزام ها به خارج از کشور توسط سازمان دامپزشکی نه عدالتی و نه شفافیتی در کار بوده و اجرا هم نگردیده است . و فقط یک عده ای خاص به ماموریت خارج از کشور رفته اند . حالا دو باره همان افراد قرار است تحت عناوین بازرسی ادواری و ممیزی به کشور های درجه یک مثل استرالیا _ برزیل و اروپا اعزام گردند و دیگران اعزام نخواهند شد و بدین ترتیب کاملا عدالت بطور شفاف اجرا می گردد ؟
سینا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
2
0
باتوجه به اینکه دانستن زبان کشور مقصداهمیت دارد اعزام دامپزشک بدون مهارت زبان کشور مقصد باعث تاثیر منفی در کارایی وکسب نتایج می شود لذا دربرنامه اعزام جای خالی آزمون زبان کاملا احساس میشودتااز اعزام افراد بی صلاحیت علمی پرهیزشود.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
صلاحیت کیلویی چنده برادر....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
آزمون زبان پرتغالی یا اسپانیائی ؟انگلیس که برزیل و کشورهای لاتین کاربرد نداره.حتما باید از مترجم و یا گوگل ترنسلیت استفاده شود
ناشناس
|
France
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
2
1
جناب آقای دکتر به نا عدالتی ها و تناقض ها لطفا توجه فرمائید
تمامی دامپزشکان عمومی پایشان به کشتارگاه باز شده هم در دوره تحصیل و هم دوره استخدام، لذا بهتر بود به خبرنگار محترم و افکار عمومی پاسخ متقن می دادید.
امتیاز دهی مثبت به کارشناسان اداره نظارت و قرنطینه وجاهتی ندارد چون بر اساس تصمیمی است که مدیرکل می گیرد تا اشخاص در کدام قسمت اداره کار کنند معادل همان که چندین بار تکرار کردید که مدیرکل لیست می داد.
توانایی علمی و اجرایی و سلامت نفس اشخاص مهم تر است از محل کارش. تا بحث نظارت بهداشتی لوث نشود و مورد تمسخر و سوءاستفاده کشورهای بیگانه و شرکت های ایرانی قرار نگیرد.
اگر تمام مراحل کاری کشتارگاه را مورد توجه قرار می دادید باید به کارشناسان اداره بیماریهای دام و طیور هم امتیاز قائل می‌شدید چرا که اولین قدم در کشتارگاه معاینات بالینی دام و رد دامهای بیمار و... می باشد تا برای ایران کشتار نشود
و چندین موضوع دیگر
چون می دانم موثر نخواهد بود و تصمیم خود را گرفته اید از پرداختن به آنها صرفنظر می‌کنم.
پیشنهاد می کنم در اولین قدم پیشنهادات همکاران را نسبت به سامانه جویا شوید
در پایان سامانه نیز اطلاعات امتیازات و لیست و نوبت بندی همکاران را جهت اطلاع همه ذینفعان قرار دهید تا اگر شخصی اعتراضی داشت در قسمتی از سامانه اعلام کند.
اگر اطلاعات امتیازات افراد برای همه ذینععان در سامانه قابل رویت باشد "شفاف سازی" است و گر نه باز هم احتمال هر چیزی هست.
البته قدم ابتدایی خیلی قابل احترام است و از زحمات رئیس محترم سازمان و آقای دکتر عابدی تشکر می کنم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
در کشتارگاهها قرار نیست بازرسی گوشت و امعا و احشا صورت پذیرد بلکه نظارت عالیه ارجح است وگرنه نه وقت نه توان بازرسی کلیه دامها امکان پذیر است.بلکه اصول الزامات بهداشتی ihr باید نظارت شود.و این مهم با اعزام نیروهای باسابقه و دامپزشکان برمی آید
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
0
9
به اطلاع حکیم مهر و همکارانی که احتمالا در جریان نیستند برسانم که همکاران نورچشمی سازمان و ادارات در یک دوره کوتاه زمانی برای مثال کمتر از یکسال ،در هر 4 کارگروهی که عابدی عنوان کردند به خارج از کشور مشرف شدند و این یعنی اجرای عدالت......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
0
2
آقای دکتر رفیعی پور لطفا به این مورد مهم توجه داشته باشید و این تصمیم گیری مهم را به عهده کارشناسان و بخش ها قرار ندهید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
0
2
با درود ، تفاوتی در کارشناسی ادارات مختلف اداره کل دامپزشکی وجود ندارد .انتظار می رود که آقای دکتر عابدی امتیازی که برای ادارات نظارت و قرنطینه در نظر گرفته اند را لطفا حذف نمایند چون هیچکسی حاضر به کار در سایر ادارات نمیشوند.
ناشناس
|
Ukraine
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۹
0
2
متاسفانه به دستور وزیر جهاد نظارت دامپزشکی به شدت لطمه دیده و ظرفیت این اعزام ها اینقدر کم شده انتظار اعزام داشتن بی فایده است و امر محال.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
1
3
متاسفانه سازمان هیچ حقی برای سایر رده ها نه فقط در بحث نظارت بهداشتی بلکه در سایر اعزامها اعم از آموزش و غیره قائل نمی شود واین اولین بی عدالتی در این عرصه است. مطمئنا هر سازمانی که رفتارهای تبعیض آمیز را در بین پرسنل خود به عنوان قانون تلقی نماید و بعد هم ادعای شفافیت و عدالت نماید محکوم به شکست است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
0
2
باور کنید یک هفته است که سعی دارم فرم سایت را تکمیل کنم ولی آنقدر مدارک زیادی می خواهند که هنوز 50% آن را نتوانستم تکمیل کنم. فرم بسیار مبهم است .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
قوانین و دستورالعمل های سازمان همیشه بصورت شناور تدوین میشود تا اجازه هر اعمال سلیقه ای در ان وجود داشته باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
2
3
در خصوص اعتراض سایر رده ها باید عرض کنم که اتفاقا" سازمان دامپزشکی تنها سازمانیه که سایر رده ها تفاوت چندانی با دامپزشکان ندارن در حالی که توی پزشکی اینطور نیست و همینطور توی نظام مهندسی فرق زیادی بین یک کارشناس و کارشناس ارشد و تکنسین هست، خیلی وقت ها یک کاردان و تکنسین دولتی با دخالت در همه امور درمانی درآمد بالایی داره ولی شان یک دامپزشک اجازه نمی ده که تو هر کاری ورود کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
بفرمائید سازمان دامپزشکان.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
0
1
وقتی سلیقه سلطه بر تاریخ دارد
دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
0
1
از دامپزشکان بخش خصوصی که در زمینه مواد غذایی کار میکنند نیز استفاده کنید . البته بنظرم با ازمون ورودی برای همه و سنجش تسلط به زبان انگلیسی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
انگلیسی در کشورهای لاتین و برزیل کاربرد ندارد
فرشته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
0
0
با درود و احترام
بسیار سپاس .اقدام مثبتیست. چراکه همواره شفافیت مانع بزرگی بر اعمال سلیقه و تبعیض و ناعدالتیست..امیدوارم در راستای رفع تبعیض جنسیتی هم گام موثری برداشته شده باشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
0
0
این بحث اعزام از ریشه ناعدالتی است چون در این بین نه کاردان نه کارشناس، نه کارشناس ارشد و نه جنس مونث (حتی اگر دامپزشک باشد) و نه دامپزشکان و سایر رده های دامپزشکی در بخش خصوصی حقی ندارد. در حالی که افراد از این فیلترها عبور کردند که همانا دامپزشکان مرد شاغل در دستگاه دولتی هستند باز فیلتر انتخاب و اعمال نظر رییس و معاونین سازمان دخیل در موضوع می باشد. این سامانه هم تنها پوششی در پاسخ به انتقادات است. والسلام
دامپزشک دولتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
0
1
آقای دکتر عابدی لطفا اعزام های آموزشی را در 5 سال گذشته تا کنون را با ذکر افراد اعلام فرمایید .
دکتر موسی خانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
0
0
با اهدا سلام خدمت آقایان عزیز سیستم اعزام دارای یکسری نواقصات عدیده است انتظار اصلاح و تغییر آنها مورد تقاضاست
ذبیح اله نصرتی .اداره کل دامپزشکی لرستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۱
0
0
با سلام 27 سال سابقه کار در سازمان دامپزشکی دارم.20 سال بازرسی کشتارگاه های دام استان کار کردم .سه ماه پیش بخاطر کیستی که در ناحیه فراکنوم مگنوم بصل انخاع من بود جراحی شدم نزدیک به صد میلیون هزینه کردم آیا حق من نیست که جهت بازرسی گوشت به خارج از کشور اعزام شوم .ممنون
نظر شما
ادامه