کد خبر: ۵۰۱۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

در راستای ارتقاء سطح بهداشت عمومی و افزایش نظارت های بهداشتی و کنترلی دامپزشکی در سامانه های عرضه فرآورده های خام دامی بهمن و بعثت، سه نفر از کارشناسان اداره دامپزشکی پایتخت مستقر شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهر تهران، در جهت افزایش نظارت های بهداشتی ناظرین دولتی در سامانه های بهمن وب عثت شروع به کار کردند.

«دکتر مجید محمدیان» رئیس اداره دامپزشکی شهر تهران با اعلام این خبر افزود: در راستای ارتقاء  سطح بهداشت عمومی و افزایش نظارت های بهداشتی و کنترلی دامپزشکی در سامانه های عرضه فرآورده های خام دامی بهمن وبعثت، سه نفر از کارشناسان اداره دامپزشکی پایتخت در این مراکز مستقر و شروع به فعالیت کردند.

دکتر محمدیان این دو مرکز را از بزرگ ترین مراکز عرضه فرآورده های خام دامی  سطح کشور دانستند و افزودند، محل تامین فرآورده های خام دامی این دو مرکز از بسته بندی هاوکشتارگاه های دام و طیور سراسر کشور می باشد و با توجه به نیاز شهر تهران به تامین انواع فرآورده های پروتئینی و حجم وسیع محصولات وارد شده به این مراکز، نظارت جدی تر و دقیق تر کارشناسان بخش دولتی در کنار همکاران بخش خصوصی مستقر در این مراکز میتواند تضمینی برای سلامت فرآورده های خام دامی توزیع شده در شهر تهران باشد.

دکتر محمدیان در پایان با بیان اینکه شهروندان می‌توانند با اعتماد کامل بر محصولاتی که از فیلتر های مختلف بهداشتی و نظارتی دامپزشکی عبور کرده اند نسبت به تامین انواع فرآورده های خام دامی خود اقدام کنند، افزودند سیستم پویای دامپزشکی شهر تهران  با ایجاد تغییرات سازنده و فنی در تمام بخش ها، در جهت ارتقای سلامت جامعه حرکت و در این مسیر از پیشنهادات‌ همکاران استقبال خواهد کرد.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
0
3
برای دکتر محمدیان گرامی پیشنهاد می شود وضعیت میدان بعثت را سر و سامان اساسی دهند.بهتر است تکلیف ماهیان تاریخ گذشته در این میدان فروش معلوم گردد.متاسفانه بعد از اینکه تاریخ مصرف ماهیان تمام می شود به کارگاههای بسته بندی و فرآوری منتقل شده و منجمد گردیده و پس از فیله زنی با تاریخ یکساله به در فروشگاههای زنجیره ای به مصرف عموم می رسد.
چک کردن گواهیهای قرنطینه که همه همکاران از صدور آن آگاه هستند،مشکلی را حل نمی کند و بیشتر شبیه نمایش است.
بهتر است ماهیان تاریخ گذشته همانجا معدوم گردد و از جمله*از اینجا بردار ببر* استفاده نشود

سپاسگزارم
نظر شما
ادامه