کد خبر: ۵۰۱۷۶
تعداد نظرات: ۱۱ نظر
لیست ۴۱ نفره مدیران صندوق بازنشستگی اعلام شد:
«دکتر آیدین مولازاده» علاوه بر مدرک دکترای دامپزشکی، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق بین‌الملل بوده و در حال حاضر دانشجوی دکتری این رشته می‌باشد ...
 

حکیم مهر: لیست ۴۱ نفره از مدیران صندوق بازنشستگی و شرکت‌های تابعه‌اش نشان می‌دهد اغلب مدیران، مدارک تحصیلی غیر مرتبط  دارند

به گزارش حکیم مهر به نقل از نود اقتصادی، بررسی خبرنگار «نود اقتصادی» تایید می‌کند مدیران شرکت‌های صندوق بازنشستگی کشوری در بنگاه‌هایی فعالیت می‌کنند که هیچ ارتباطی بین مدرک تحصیلی و شغلشان وجود ندارد.

 

مثلا یک دامپزشک عضو هیات مدیره کفش ملی است یا فردی که لیسانس مترجمی زبان انگلیسی دارد عضو هیات مدیره صنایع غذایی پیچک است .

«نود اقتصادی» در اردیبهشت امسال هم در خبری نوشته بود:

مدیر 3 شغله صندوق بازنشستگی ماهیانه 20 میلیون حقوق می‌گرفت!

شنیده‌های خبرنگار «نود اقتصادی» حاکی است که آیدین مولازاده، عضو موظف هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی ملی، ماهیانه حدود بیست میلیون حقوق دریافت کرده، هر چند که در این شرکت حضور چندانی هم نداشته و همواره یا در صندوق بازنشستگی کشوری و یا در راهروهای مجلس مشغول رایزنی با نمایندگان مجلس بوده است.

آیدین مولازاده، با مدرک دکترای دامپزشکی، مدیرکل سابق امور اداری صندوق بازنشستگی کشوری بوده که همین چندی قبل با توجه به اتمام مهلت قانونی سرپرستی و سه شغله بودن، از این سمت برکنار شد.

گفته می‌شود که او ارتباط نزدیکی با بعضی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشته و با فشار آنها هم به جمشیدتقی زاده، مدیر عامل معزول صندوق بازنشستگی کشوری تحمیل شده بود.

جدای از سمت‌های دیگر، مولازاده حکم بازرس ویژه مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری را هم از تقی زاده، مدیر عامل قبلی صندوق مذکور دریافت کرده بود.

با این عقبه در توضیح، می توان متوجه شد که دلیل ناراحتی بعضی از نمایندگان مجلس از عزل آیدین مولازاده، مدیر سه شغله صندوق بازنشستگی کشوری چیست؟!

به گزارش حکیم مهر، «دکتر آیدین مولازاده» علاوه بر مدرک دکترای دامپزشکی، دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق بین الملل بوده و در حال حاضر دانشجوی دکتری این رشته می باشد.

 

انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
0
7
ای کاش در داخل سازمانها و ادارات دولتی بخصوص دامپزشکی هم رصد می کردید تا ببینید چقدر مدارک غیر مربتط پارتی دار وجود دارند که از راههای غیر قانونی استخدام شده اند و مضحک تر از همه اینکه مثلا در آزمایشگاه رفرانس تشخیصی دامپزشکی استان ما یک مهندس کشاورزی بدلیل داشتن پارتی علاوه بر اینکه در دامپزشکی استخدام شده ، در حال حاضر معاون و جانشین این آزمایشگاه رفرانس می باشد این نقش داشتن پارتی است که حتی مدیر کل ما هم جلوی ایشان خم و راست می شود . در حالی که این همه دامپزشک جویای کار داریم که سالها از این آزمون استخدامی به آن آزمون شرکت می کنند به امید استخدام در سازمان. ای کاش حکیم مهر در این خصوص نیز گزارش ارائه می داد.
( استان .........................)
دکتر بیدل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
1
7
20 میلیون تومان حقوق برای یک دامپزشک شاغل خیلی خیلی کم است . حالا چه شده است که در سایت حامی دامپزشکی به عنوان یک خبر منفی چاپ شده است. مگر وظیفه ما نیست که بر درآمد مکفی همه دامپزشکان و شاغلین دامپزشکی پافشاری کنیم؟
حال چه شده است که این حقوق کم را بر هم نتابیم ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
منظور حکیم مهر عدم ارتباط مدرک با پست اشغال شده است، .........!
دکتر حسین زاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
این حقوق ربطی به دامپزشک بودن ایشان ندارد و ................ و در واقع به نوعی حاصل زیر پا گذاشته شدن حق کسانی است که میتوانستند بدرستی در آن سمتهایی که ایشان به نادرستی اشغال کرده بوده اند ( سه شغل غیر مرتبط به تحصیلات ایشان در یک زمان ...........) مشغول به کار باشند .
اگر کسی فارغ التحصیل رشته دامپزشکی باشد و آن هم خدا میداند چگونه!!؟؟ دلیل نمیشود از هر کار نادرست و خطای چنین افرادی به بهانه ارتباط شان با دامپزشکی حمایت کرد و اتفاقا" در هر موقعیتی لازم است از آنها برائت جست و دوری کرد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
0
3
منظور تنویر افکار است وقتی گفته میشه یک دکتر دامپزشک عضو هیات مدیره کفش ملی است اشکال دارد ولی وقتی مشخص میشه همان فرد ارشد حقوق هستند ایرادی ندارد
ستایش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
1
0
واقعا مخی مال خودش آفرین به مامانش که همچین بچه ای تربیت کرده دمت گرم بیست ملیون تومن خخخخخخیلی زیاده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
1
2
كاري با بقيه موارد ندارم ولي چرا دامپزشك بودن بزرگنمايي ميشه ولي كارشناس ارشد حقوق بودن نميشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
0
1
اصلا مدرک مهم نیست... مهم کاربلد بودنه و تسلط روی کار داشتن. خیلیا مدرک دارن امادرک و فهم ندارن. رضاشاه نمونه بارز مگه مدرکی داشت شعور داشت. اینهمه آبادانی و ساخت وساز که تا الانم داره استفاده میشه. ایکاش مسولان درک داشته باشن. وگرنه مهم نیست که مدرکشون چیه.. مدیریت اون کارو داشته باشن کافیه.
سهیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
0
2
چرا فقط مدرک دامپزشکی رو رسد میکنید دکترای حقوق داشتن هم بگید لطفا... اتفاقا برای مدیریت هر کاری حقوق قضایی داشتن عالیه.... و اینکه اصلا مدرک مهم نیست اینکه تو اون کارم یر موفقی باشی مهمه.خیلیا با مدرک درست سرکار خودشونن و مدرک و کارشون ست هم هست اما کارنابلدن... وبی کفایت...
بینام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
1
0
برای این جامعه باید تاسف خورد... هیچکس سرجای خودش نیست. ..............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
0
1
دکتر مولازاده نمونه یک مدیر سالم و انسان کامل بودند به عنوان یک کارمند قدیمی صندوق بازنشستگی کشوری عرض میکنم، دکتر مولازاده شرف داشت، انسان بود، آقا به تمام معنا بود، جاش واقعا خالی است الان می‌فهمیم چه گوهری بودند و وقتی جلوی فساد سینه سپر کردن، بیرونش کردند و جای ایشان ..............
کاری ندارم دامپزشک بودند یا حقوقدان، فقط میتونم بگم یک مدیر تمام عیار و باشرف و یک انسان صادق و پاک بودند که پناه همه کارمندان بودند... هرجا هستند خدا نگهدارشان باشه، این حرف بنده، درددل و دعای همه کارمندان صندوق هست که عاشقانه دوستش داشتند و دارند و اگر باور نمی‌کنید، یک سر تشریف بیارید صندوق و تحقیق کنید
نظر شما
ادامه