کد خبر: ۵۰۱۸۸

پنجمین همایش بین‌المللی و نمایشگاه صنعت خوراک دام، طیور و آبزیان کشور ،(فیداکسپو)،با حضور رئیس سازمان دامپزشکی کشور ،ساعت 10 صبح امروز افتتاح گردید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، پنجمین همایش بین‌المللی و نمایشگاه صنعت خوراک دام، طیور و آبزیان کشور (فیداکسپو) با مشارکت شرکت های مطرح در زمینه صنعت خوراک دام، طیور و آبزیان  از 11 تا 13 تیر ماه 98 در مجتمع نمایشگاهی شهرداری تهران (بوستان گفتگو) برگزار میشود.

مراسم افتتاحیه پنجمین دوره برگزاری فیداکسپو از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه  11تیرماه با حضور رئیس سارمان دامپزشکی کشور ،معاونین وزارت جهاد کشاورزی،رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، متخصصین، کارشناسان و تولیدکنندگان برجسته و تشکل‌های صنعت آغاز شد.

این رویداد بستری مناسب برای حضور همه فعالان این صنعت است تا با آخرین دستاوردهای علمی و تکنولوژی‌های روز دنیا در صنعت خوراک دام، طیور و آبزیان آشنا شوند و بی‌تردید حیطه‌ای مناسب برای تبادل اطلاعات در عصر ارتباطات است.

گفتنی است، ساعت بازدید از پنجمین نمایشگاه خوراک دام، طیور و آبزیان از 10صبح الی 17 می‌باشد و بازدید برای عموم، کارشناسان و دست اندرکاران این صنعت  و همچنین دامداران و مرغداران کشور آزاد است.




نظر شما
ادامه