کد خبر: ۵۰۱۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر

مدیرعامل کارخانه خوراک دام و طیور الغدیر مانه و سملقان گفت: سالانه ۱۲ هزار تن خوراک دام و طیور در این کارخانه استان خراسان شمالی تولید می شود که مجوزهای لازم برای صادرات محصول به کشورهای دیگر گرفته شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «محمد مظلوم» روز سه شنبه با بیان اینکه هم اکنون بطور میانگین روزانه ۷۰ تن خوراک دام و طیور در این کارخانه تولید می شود که کیفیت مطلوب محصول موجب شده است که این واحد تولیدی به عنوان واحد نمونه در سال گذشته معرفی شود.

وی اشتغالزایی مستقیم این کارخانه را ۱۰ نفر اعلام کرد و گفت: علاوه بر این برای حدود ۲۰۰ نفر هم بطور غیرمستقیم اشتغالزایی شده است.

مظلوم گفت: در صورت برطرف شدن برخی مشکلات، این کارخانه سالانه ۱۰۰ هزار تن تولید خوراک دام و طیور خواهد داشت که بخشی از آن به خارج از کشور صادر خواهد شد.

رئیس شبکه دامپزشکی مانه و سملقان هم گفت: تعطیلی یا پلمب تنها کارخانه خوراک دام استان که در فضای مجازی بازنشر زیادی داشت، شایعه‌ای بیش نیست و این کارخانه به فعالیت خود همچنان ادامه می دهد.

«ولی عابدی» اظهار داشت: بازدید از کارخانه خوراک دام شهرستان ماهانه انجام می‌پذیرد که اگر نواقصی داشته باشد، برطرف می شود.

شهرستان مانه و سملقان در ۴۵ کیلومتری غرب بجنورد واقع شده است و کارخانه دام در ۱۵ کیلومتری شهر آشخانه مرکز شهرستان در روستای مهمانک قرار دارد.

سه میلیون واحد دامی در این استان وجود دارد که سالانه ۲۱ هزار تن گوشت قرمز، ۱۵۰ هزار تن شیر، ۱۳ هزار و ۷۵۰ تن گوشت مرغ، دو هزار و ۹۰۰ تن تخم مرغ، ۱۰۰ تن پیله ترم کرم ابریشم، یک هزار و ۸۰۰ تن عسل در این استان تولید می شود.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سلام لیست قیمت روز کنسانتره را می خواستم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
0
0
سلام لیست قیمت کنساننره
نظر شما
ادامه