کد خبر: ۵۰۲۵۷

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۶ هزار قلم انواع داروهای دامی فاسد و تاریخ گذشته به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان آرادان این استان کشف شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «سرهنگ عبداله حسنی» روز پنجشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: ماموران انتظامی آرادان با دریافت گزارشی مبنی بر اقدام های مشکوک ۲ نفر در حاشیه یکی از روستاهای این شهرستان سریع به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به بررسی های اولیه پلیس در صحنه، بیان کرد: این بررسی های اولیه در صحنه، مشخص کرد، راننده یک دستگاه کامیونت قصد تخلیه مقادیر زیادی داروهای دامی در یکی از انبار های روستا را دارد.

حسنی با بیان اینکه هماهنگی های لازم ماموران انتظامی با مرجع قضائی و اداره دامپزشکی آرادان انجام شد، تصریح کرد: بررسی های بعدی سبب کشف ۶ هزار قلم انواع داروی دامی فاسد و تاریخ گذشته شد.

وی با اشاره به اینکه ۲ متهم ۳۶ و ۳۷ ساله بودند، خاطرنشان کرد: متهمان با تعویض تاریخ تولید و انقضای داروها، قصد فروش آن را داشتند.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه پرونده تکمیل و متهمان به مرجع ذیصلاح معرفی شدند، افزود: پلیس برای ارتقاء امنیت و احساس آن به خصوص در حوزه بهداشت و سلامت جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

 

نظر شما
ادامه