کد خبر: ۵۰۲۵۸

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان، با حضور در محل فرمانداری شهرستان اصفهان، با «حسین سیستانی» معاون استاندار و فرماندار اصفهان دیدار و مشکلات و دغدغه های دامپزشکی درراستای نیل به اهداف والای سازمانی را مطرح کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر شهرام موحدی» مدیرکل با همراهی «دکتر عبدالرضا مرادی» معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان و «دکتر حمیدرضا امیری» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان با «حسین سیستانی» فرماندار اصفهان دیدار و گفتگو نمودند.

ابتدا دکتر موحدی انتصاب سیستانی به عنوان فرماندار کلان شهر اصفهان را به وی تبریک گفته و در ادامه گزارشی از اقدامات دامپزشکی استان در راستای ارتقای سطح بهداشت عمومی و سلامت جامعه ارائه نمود.

مدير کل دامپزشکي استان با اشاره به وظايف حاکميتي دامپزشکي در خط مقدم مقابله با بيماري هاي دام و طيور و به ویژه پيشگيري از بيماري هاي مشترک بین انسان و دام گفت: کنترل، نظارت و حفظ سلامت فرآورده هاي خام دامي و به تبع آن حفظ سلامت مصرف کنندگان از اولويت هاي اصلي دامپزشکي بوده و  لزوم نگاه ويژه مسئولين استان و شهرستان به مقوله بهداشت و سلامت بيش از پيش مورد نياز است.

وي ضمن تشکر از حمايت هاي فرمانداری شهرستان اصفهان از عملکرد حوزه دامپزشکي و توجه ويژه  به تأمين سلامت جامعه، خواستار مساعدت بيشتر در زمينه تخصيص اعتبارات دامپزشکي شد.

حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار شهرستان اصفهان نيز ضمن تقدير از خدمات انجام شده توسط  اداره کل دامپزشکي استان و شبکه دامپزشکی شهرستان بحث نظارت بر مراکز عرضه و توليد فرآورده هاي خام دامي در شهرستان اصفهان را بسيار مهم ارزيابي کرد و افزود: در شهر اصفهان با تراکم بالاي جمعيتي نظارت هاي دامپزشکي بيش از پيش مورد نياز بوده و حفظ سلامت مصرف کنندگان و سلامت جامعه الزامي است

 

نظر شما
ادامه