کد خبر: ۵۰۳۵۱

معاون تشخيص و درمان سازمان دامپزشكي كشور و رئيس مركز ملي تشخيص آزمايشگاه هاي مرجع و مطالعات سازمان دامپزشكي كشور از دو آزمايشگاه دولتي دامپزشكي مازندران بازديد كردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومي اداره كل دامپزشكي استان مازندران، «دكتر قاسم رضائيان زاده» معاون تشخيص و درمان و «دكتر محمد حبيبي» رئيس مركز ملي تشخيص آزمايشگاه هاي مرجع و مطالعات سازمان دامپزشكي كشور در سفر يكروزه خود به استان مازندران ضمن بازديد از آزمايشگاه مركزي دامپزشكي استان و گفتگو با شاغلين در اين بخش، از مركز تشخيص و بررسي بيماريهاي طيور شهيد صمصام طور (دوك) نيز بازديد كردند.

رضائيان زاده در اين بازديدها با اشاره به وجود 3 بندر تجاري اميرآباد، فريدونكنار و نوشهر و حجم مبادلات كالا در اين بندرها و ظرفيت و پتانسيل استان مازندران در زمينه صادرات فرآورده هاي خام دامي و واردات نهاده هاي خوراك دام، طيور و آبزيان، بر امر برون سپاري و استفاده از توان فني آزمايشگاه هاي بخش خصوصي براي انجام امورات ، تاكيد نمود.

ايشان در جمع همكاران اداره دارو و درمان و آزمايشگاه مركزي دامپزشكي مازندران گفت: با استفاده از مزيت هاي جغرافيايي استان و ظرفيت بندرهاي تجاري فعال در استان، انتظار مي رود بمنظور رشد و رونق توليد در استان، اهتمام جدي در بخش واگذاري امورات به بخش خصوصي براي تسهيل در امر واردات و صادرات با نظارت دقيق و مستمر بخش دولتي بعمل آيد.

«دكتر رضواني» مدير كل دامپزشكي استان مازندران در اين بازديد با اعلام اينكه 4 واحد آزمايشگاه دامپزشكي همكار در استان در حال فعاليت مي باشند افزود، نظارت كارشناسان بخش دولتي از فعاليت آزمايشگاه هاي دامپزشكي سطح استان با جديت انجام مي پذيرد و با بررسي هاي كارشناسي بعمل آمده واگذاري امورات را به بخش خصوصي با نظارت بخش دولتي در دستور كار قرار خواهيم داد. 

 

نظر شما
ادامه