کد خبر: ۵۰۳۷۵
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
رئيس سازمان دامپزشکی کشور:
«دکتر علیرضا رفیعی‌پور» افزود: لازم است یک برنامه استراتژیک وجود داشته باشد که هر صاحب‌منصبی را در سازمان یا جاهای دیگر موظف کند که از قواعد و قوانین تبعیت کنند ...
 

حکیم مهر: رئيس سازمان دامپزشکی کشور در سمینار راهکارهای برون‌رفت از مشکلات فعلی مجموعه دامپزشکی کشور که در فرهنگستان علوم برگزار شد، ضمن گلایه از نوع رابطه میان رئيس سازمان و قوانین، گفت: «به جای اینکه رئیس سازمان دامپزشکی در اختیار قوانین باشد، برعکس است و قواعد و قوانین در اختیار سازمان دامپزشکی است.»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر، «دکتر علیرضا رفیعی‌پور» ادامه داد: «درحال حاضر رئیس سازمان دامپزشکی کشور بنا به مصلحت و برحسب شرایط، اعمال مدیریت می‌کند، در صورتی که نباید این چنین باشد. لازم است یک برنامه استراتژیک وجود داشته باشد که هر صاحب منصبی را در سازمان یا جاهای دیگر موظف کند که از قواعد و قوانین تبعیت کنند.»

وی با تاکیدبر اینکه باید همکاری خود را با قوای قضاییه و مقننه افزایش دهیم، تصریح کرد: «نیازمند تدوین برنامه استراتژیک دامپزشکی با خرد جمعی و اتاق فکر هستیم.»
 
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
0
0
آفرین. جمله پر معنا و درعین حال محتاطانه ای ( سربسته) است. واقعیت فراتر از ین جمله است. نه در این دوره بلکه درتمام ادوارمدیریتی سازمان،در اصل "هم قوانین سازمان دامپزشکی و هم رییس سازمان، در اختیار وزارتخانه هستند" رییسی که این مفهوم را خوب درک نکند و یا تخطی کند دیگر نه قانونی در اختیارش است و نه او که در اختیار قانون سازمان دامپزشکی باشد.
سازمان دامپزشکی باید سازمانی مستقل و یکی از معاونت های ریاست جمهوری باشد. درغیر این صورت در حد یک نماد فلج بیشتر نخواهد بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
1
8
چه کسی باید برنامه استراتژیک(راهبردی) تدوین کند؟؟؟؟
آیا جز خبرگان این حرفه؟؟؟؟
آقای دکتر رفیعی پور لطفا بفرمایند چرا معاونین ایشان چنان در مقابل اساتیدی چون دکتر عطارد و دکتر مرادی گراوند و پروفسور نوری و... میرن تو فاز دفاعی و تکذیب و حتی اتهام زنی و ... که انگار با یک تروریست مواجه اند؟؟؟
آقای دکتر عطارد در همین سایت متهم به بی اطلاعی از روش ساخت واکسن شد چرا یکی از معاونین ایشان دم بر نیاورد؟؟؟
چند سال است در خصوص کنترل تب برفکی سخنرانان در همایش های مختلف کلمات گهرباری را فرموده اند دریغ از یک ذره توفیق و تدوین و عمل به یک برنامه جامع در خصوص نوع واکسن و پایش اثربخشی واکسن و دوام ایمنی ایجاد شده و...
آقای دکتر رفیعی پور!
معاونین فنی شما رویه ای را در سطح کشور اشاعه داده اند که مبتنی بر تکذیب رخداد بیماری است!
والله العلی العظیم خودم شاهد بودم مدیر کل هم نظر کارشناس شبکه در خصوص تب برفکی با علائم پاتوگونومیک و هم نظر آزمایشگاه و هم نظر رئیس اداره مبارزه را یکجا وتو کرد از ثبت بیماری در GIS هم جلوگیری کرد تا با صدای بلند در رسانه ها فریاد بزند این استان عاری از بیماری است در حالیکه آمار کل دام سالم و مبتلای اون استان در حد یکی از مراتع استانهای شمال غرب کشور نیست!!!!!!
درد سیستم دامپزشکی این است(البته یکی از دردها)
طراوتی
|
France
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
1
1
با احترام خدمت ریاست محترم سازمان دامپزشکی کشور؛ بسیار پرمعنا و شیوا بیان فرمودید .
دقیقیان
|
United States of America
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
0
0
جسارتا یه موضوعی رو هم میخواستم از بابت قیمت داروها بنویسم، بنده شهری هستم که جزو مناطق محروم محسوب میشه(سیریک) و متاسفانه فروش قابل قبولی ندارم، از اونجایی هم که مجبوریم رو لیبل بفروشم واقعا تحت فشار هستم، نه تنها بنده بلکه اکثر همکاران با این مشکل مواجه هستیم.
اما پیشنهادم اینه : خواهشم از رییس سازمان، بزرگواران تهران نشین و اساتید کانون داروخانه های دامپزشکی و اعضای محترم صنف استانها، برنامه ای اتخاذ کنن تا فروش دارو بصورت قیمت روز و سراسری باشه، یعنی با نوسانات قیمت تولید،خود شرکتها قیمت رو در سیستم یکپارچه بروز کنند، این امکان اگر باشه هم داروخانه ضرر و زیان افزایش چند مرتبه ای قیمت رو تجربه نمیکنه و خیالش راحت هست که سرمایه گذاریش بیهوده نبوده، هم رقابت منفی بین داروخانه ها از بین میره، دامدار هم میدونه سیستم قیمت سراسری هست. فاکتور به روز هم به دامدار تحویل داده میشه.
نمیشه که دارو را بر اساس قیمت لیبل مثال ۱۰ هزار تومان بفروشی و برای خرید بعدی ۱۵هزار تومان خودت بخری!! این وسط یه چیزی هم از جیب میذاریم، جناب دکتر رفیعی پور باور کنید با این شراط خیلی ها ورشکسته میشوند ، فروش دارو باید به قیمت روز باشه و سیستم یکپارچه سراسری. ممنونم به دادمان برسید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
0
1
سلام و عرض ارادت
متاسفانه بیماری لمپی اسکین در جمعیت گاوی کشور خصوصا استان های ................ بیداد میکند و سرمایه های دامی مردم در چنگال مدیریت ناکارآمد کسانی افتاده است که غیر از منافع مادی و باندی خود و دوستانشان به چیز دیگری فکر نمی کنند. واقعا برای سازمان دامپزشکی کشور و این انتخاب هایشان آدم متاسف میشود.
جناب دکتر رفیعی پور عزیز شما آدم سالم و تلاشگر هستید خواهشا" بیشتر به نحوه مدیریت این استان های محروم و گرفتار نظارت داشته باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
وقتی مسول مبارزه استانی ، هفته ها و هفته ها در ترکیه و سفرهای خارجی باشد و معلوم نباشد که این همه مرخصی در سال ، چگونه تامین می شود ، بیماری غوغا می کند و پیدا کنید پرتقال فروش را...
وقتی در استان ، واکسن های لمپی اسکین تاریخ مصرف گذشته مصرف شود ، بیماری مهار شدنی نخواهد بود.
باید پرتقال فروشهای قصه ، پاسخوی ماجرای بیماری شوند
دكتر نكته بين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
0
10
با سلام و احترام
چند نكته:
1- عنوان شد:"سمينار برون رفت از مشكلات دامپزشكي!!!!!!"
عرض مي كنم:" تركيب سخنرانان و مدعوين نشان از "برون نرفت" دارد.
2- آقاي دكتر رفيعي پور شما فرموديد:" به جای اینکه رئیس سازمان دامپزشکی در اختیار قوانین باشد، برعکس است و قواعد و قوانین در اختیار سازمان دامپزشکی است".
عرض مي كنم:همكار نسبتا جوان بزرگوار، اصولا صاحب منصبان بايد مجري قوانيني باشند كه در اختيار دارند. مشكل اصلي اين مطلب نيست كه شما مي فرماييد.
-مشكل عدم شايسته سالاري در انتخاب صاحب منصبان و معاونان صاحب منصبان و مديران و...... در سازمان و دانشگاه و موسسات است.
-مشكل در حذف يا عدم بكارگيري افراد مجرب است.
-مشكل در عدم استفاده از نقطه نظرات علمي كارشناسان اعم از خصوصي و دولتي است.
-مشكل در اضهار نظر و اقدامات غير كارشناسي يك مدير در تمام زمينه هاي مختلف بدون كوچكترين مطالعه و تجربه است.
-مشكل خلا قانوني است.
-مشكل تن دادن به فرمايشات تاجران به ظاهر مدير در آن وزارتخانه جهت واردات مخازن بيماريهاي پنهان اگزوتيك است.
-مشكل عدم برنامه ريزي وآينده نگري در تامين واكسن و داروي مورد نياز و اعلام وضعيت عادي كاذب شرايط است.
- مشكل ويترين سازي مديران است.
- مشكل درك نكردن توليد كنندگان است.
- مشكل درك نكردن شرايط معيشتي دامپزشكان دولتي و خصوصي است.
3- آقاي دكتر فرموديد:"درحال حاضر رئیس سازمان دامپزشکی کشور بنا به مصلحت و برحسب شرایط، اعمال مدیریت می‌کند، در صورتی که نباید این چنین باشد. لازم است یک برنامه استراتژیک وجود داشته باشد که هر صاحب منصبی را در سازمان.......".
عرض مي كنم: بسم اله. از خودتان شروع كنيد و مشكلاتي كه عرض كردم رفع بفرماييد.
با احترام
دكتر نكته بين
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
0
2
عجب عجب
پاسخ ها
دامپزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
با سلام خدمت جناب نکته بین
زدی تو خال وقتی با خردان را کنار زدید حرف از خردجمعی بی معنی است. الان صحبت از بی خردان فردی است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
0
1
دامپزشکی به عنوان معاونت ریس جمهوری از ان افکار اشتباه و غیر کارشناسی است که بلایی بدتر از وضعیت فلاکت بار محیط زیست را بر سر دامپزشکی می آورد و باعث از دست رفتن حمایت یک وزارت خانه در سطح هیات دولت از دامپزشکی خواهد شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
0
1
تدوین برنامه استراتژیک دامپزشکی و خرد جمعی ، دو عاملی هست که در سازمان دامپزشکی رخت بست و رفت.

خوبه والله

خودمان را به خواب زده ایم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
0
2
آدم میسوزه جواب نده تودلش می مونه یکی نیست بگه اخه ریس جون مدیرکل استان ما حاضره دامپزشکی استان را به یک نگاه بالادستی بفروشه تا ........ سال که مدیرکل بوده دوروزه دیگر بمونه سال۸۳ چهارصدتومان اضافه کار داشتیم الان چندساله دویست تومان هرماه میده ومیگه روی این مبلغ حساب نکنید پول را سازمان مدیریت داده به سیل زده ها وشکر کنید همین هم هست خودش واطرافیانش مثل ............ هستند هیچ کس بداد ما نمی رسد ریس سازمان را آوردند ............... چونان قرنطینه اش کردند که فکر کرد ........... مرکز استانه از همانجا هم رفت تهران
نظر شما
ادامه