کد خبر: ۵۰۳۹۲

نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به دیپلماسی حج و لزوم بازگو‌کردن ایثارگری ایرانیان برای زوار سایر کشورها، از برنامه‌ریزی برای انتقال گوشت قربانی حجاج به کشور خبر داد و گفت: هنوز تحقق آن برای حج امسال قطعی نشده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فانوس، «حجت‌الاسلام سید عبدالفتاح نواب» نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت شب گذشته در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با گرامیداشت دهه کرامت اظهار داشت: وظیفه عربستان است که امکانات و امنیت تمامی زائران خانه را تأمین کند تا زائران با آرامش برنامه‌های عبادی و سیاسی را انجام دهند.

وی در بخشی از سخنان خود به موضوع انتقال قربانی‌های حجاج به کشور اشاره کرد و گفت: صحبت‌هایی در این زمینه با طرف سعودی انجام شده و‌ موافقت‌هایی نیز صورت گرفته است اما هنوز تحقق آن برای سال جاری قطعی نشده است.

نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت در پایان به زائران توصیه کرد که حضور در عربستان را برای عبادت غنیمت بشمارند و خاطرنشان کرد: به زائران بیت‌الله الحرام توصیه می‌کنم حال که ۱۳ سال منتظر بودید و امروز فرصت طلایی در اختیارتان است، از این فرصت به خوبی استفاده کرده و برای هموطنان نیز دعا کنید.

 
نظر شما
ادامه