کد خبر: ۵۰۴۰۱
 

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان ارومیه از کشف محل بیخس سازی مرغ و واحد عرضه گوشت های برزیلی تاریخ منقضی و غیر قابل مصرف و ضبط 253 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی و غیرقابل مصرف خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی، «دکتر تورج دماوندی» افزود: به دنبال بازدید کارشناسان بهداشتی دامپزشکی از مراکز عرضه در سطح شهر، در بازرسی به عمل آمده از یکی از فروشگاه های عرضه فرآورده های خام دامی، مقدار 62 کیلوگرم گوشت وارداتی وکیوم شده تاریخ منقضی که غیرقابل مصرف بود کشف، ضبط و از چرخه مصرف خارج گردید.

وی همچنین گفت: در پی گزارشات واصله، فردی که بدون داشتن مجوزهای بهداشتی اقدام به بی خس نمودن گوشت مرغ به صورت غیرمجاز و غیربهداشتی می نمود، پس از شناسایی تمامی گوشت های بیخس شده به مقدار 173 کیلوگرم ضبط و پس از بررسی های کارشناسی غیر قابل مصرف تشخیص داده شد و معدوم سازی گردید و فرد متخلف به مراجع قضایی معرفی گردید.

دکتر دماوندی از شهروندان محترم درخواست نمود در صورت مشاهد هر گونه تخلف بهداشتی با منشاء دامی مراتب را با شما تلفن 1512 و شبکه دامپزشکی ارومیه اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفین صورت گیرد.

 

نظر شما
ادامه