کد خبر: ۵۰۴۲۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

طی بازدید سرزده و ادواری اکیپ واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد خام دامی اداره دامپزشکی نهاوند از آشپزخانه یکی از مراکز این شهرستان، مقدار دویست و شصت و پنج کیلوگرم مرغ تاریخ منقضی و غیرقابل مصرف از سردخانه این مرکز، کشف، ضبط و معدوم سازی شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند، «دکتر مهدی قنبری» رئیس اداره دامپزشکی این شهرستان اظهار داشت: بازرسان بهداشتی دامپزشکی با توجه به تذکر قبلی و در راستای حراست از سلامت عمومی شهروندان اقدام به ضبط محموله نموده که با مقاومت پیمانکار و عوامل آشپزخانه مواجهه شدند و در ادامه کارکنان آشپزخانه اقدام به توهین، حمله و ضرب و شتم مأموران دامپزشکی نمودند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند گفت: با همکاری نیروی انتظامی محموله مذکور ضبط و پس از اخذ دستور مقام قضایی در محل دفن زباله های شهری از چرخه مصرف انسانی خارج گردید.

دکتر قنبری اظهار داشت: چنین رویدادهایی هیچ خللی در اراده جمعی شاغلین در بخش‌های مختلف دامپزشکی، ایجاد نخواهد کرد و علی رغم شرایط سخت و مخاطره آمیزکاری، حفظ سلامت عمومی و تأمین امنیت غذایی مردم از مأموریت‌ها و اولویت‌های اصلی این اداره می باشد. 

 
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد بینا
|
Germany
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
2
0
سلام
چه خوبه اطلاعات خبر تایید بشه
اخه دکتر قنبری سرپرست اداره اونجا هست نه رئیس شهرستان نهاوند
امیدوارم که اشتباه سهوی بوده باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
انقد دنبال اسم و رسم نباش .مهم خدمت کردن هست
دکتر ش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
اتفاقن دکتر قنبری هم اسم دارند و هم رسم!
دوران ریاست خواهد گذشت ولی آنچه می ماند یاد و خاطره نیک است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
1
0
متاسفانه نه بازرسین اموزشهای لازم را دیده اند و نه ارگانهای دیگر مانند شهرداری و بهداری به انان کمک میکنند خلا قانونی هم که الا ماشا ا... در نتیجه تکرار این حوادث همواره وجود دارد البته بازرسینی راحت هستند که به وظایف خود عمل نکنند اگر در این موارد بجای ضبط گوشت مامورین محل را ترک و نسبت به فراخواندن شورای اصتاف و نیروی انتظامی اقدام کنند بهتر است کلاسهای بهداشتی برای دارندگان پروانه کسب توسط دامپزشکی و مرکز بهداشت کمک کننده است
نظر شما
ادامه