کد خبر: ۵۰۴۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر

نماینده مردم دشت ورامین در مجلس گفت: کسی حاضر نیست که با سیستم دلالی برخورد کند و تا زمانی که دامدار نتواند مستقیماً دام خود را عرضه کند با مشکل مواجه خواهیم بود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «سید حسین نقوی حسینی» نماینده مردم دشت ورامین در مجلس با اشاره به مشکلات کشاورزان اظهار داشت: ما معتقدیم که در حوزه دام‌پروری و برخی محصولات کشاورزی بیشترین سود و ارزش‌افزوده زیر نظام دلالی می‌آید، به‌اصطلاح تولیدکننده ارزان می‌فروشد و از طرفی مصرف‌کننده بسیار گران می‌خرد.

وی گفت: این نظام دلالی است که باعث به وجود آمدن بخش عمده‌ای از مشکلات بازار کشور شده است و سیستم های نظارتی باید به گونه ای عمل کنند که این دلال ها از بازار حذف شوند

این مسؤول بیان کرد: ما بارها و بارها به استانداری تهران طی نامه‌ای اعلام کرده‌ایم که مستقیماً بیایند با دامداران توافق و قرارداد ببندند، چرا که دامداران دشت ورامین پتانسیل این را دارد که گوشت کل استان تهران را با قیمت ثابت تأمین کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین، پیشوا در مجلس خاطرنشان کرد: کسی حاضر نیست که با سیستم دلالی برخورد کند و تا زمانی که دامدار نتواند مستقیماً دام خود را عرضه کند با مشکل مواجه خواهیم بود.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
0
0
با کدوم دلال برخورد کردند که دلال دام دومیش باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۱
0
0
مشکل اصلی
مربوط به سیستم اشتباه و رانت آفرین است که هر سال میلیارد دلار ارزان دولتی به دلالان داده می شود و از آن طرف به بهانه آن دامداران و مرغداران توسط جهادکشاورزی مجیور می شوند که به دلیل دریافت ناچیز و دیرهنگام مقداری نهاده های توسط دلالان، تولیدات خود را زیر قیمت بفروشند و اجازه صادرات هم به طور مستمر و پایدار نداشته باشند.
نظر شما
ادامه