کد خبر: ۵۰۴۵۷

هتل در مرکز شهر کیپ تاون و در میان رستوران‌های محبوب شهر قرار دارد، به جای فرش قرمز، سگ‌ها با علف‌های سبز استقبال می‌شوند، اما در لابی هتل رف‌ها و قفسه‌های متعددی پر از شیرینی و جدیدترین مدل لباس، بازی و غذای سگ وجود دارد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از تابناک، شهر کیپ تاون در جنوب آفریقا، بزرگترین هتل حیوانات در جهان را دارد، این هتل «أت فریتس» نام دارد و برای حیوانات اهلی برنامه‌های بهداشت و سلامتی، تزئین مو، سالن بازی و ورزش و سرگرمی‌های آبی فراهم کرده اند.

هتل در مرکز شهر کیپ تاون و در میان رستوران‌های محبوب شهر قرار دارد، به جای فرش قرمز، سگ‌ها با علف‌های سبز استقبال می‌شوند، اما در لابی هتل رف‌ها و قفسه‌های متعددی پر از شیرینی و جدیدترین مدل لباس، بازی و غذای سگ وجود دارد. همچنین روی در اتاق‌ها به جای شماره، تصویر «زن گربه ای» یا ژوراسیک پارک به چشم می‌خورد.

هتل گنجایش ۲۵۰ سگ و ۳۳ گربه را دارد و هزینه هر اتاق بین ۹.۵۰ تا ۳۴ یورو می‌باشد، اگر دوست داشته باشید که حیوانتان از برنامه ویژه سلامتی و یا بازی‌های منحصر به فرد برخوردار شوند باید هزینه بیشتری بپردازید.

این هتل با استقبال گسترده‌ای روبرو شده، زیرا خدماتی که به حیوانات می‌دهد تقریباً مشابهی در هیچ کجای دنیا ندارد. هتل یک اپلیکیشن طراحی کرده که به صاحب حیوان اجازه می‌دهد در صورت نگرانی درباره حیوان، بتواند زنده و مستقیم تصاویر و فیلم‌های او را در گوشی همراهش ببیند.

خانم «شری حسون» صاحب یک سگ در این باره می‌گوید: واقعاً خیلی خوشحالم که هتل اتاق‌های بازی برای حیوانات با حضور افراد متخصص داره و ما می‌تونیم حیواناتمون رو از طریق دوربین‌های ویژه ببینیم تا از حال خوب اون‌ها مطمئن بشیم و نگرانیمون از بین بره.

از نظر این زن ۵۴ ساله، امکانات رفاهی برای سگ‌ها یکی از مسائل مهم دنیا به شمار می‌رود. او می‌گوید: هیچ مشکلی برای هزینه‌های بیشتر ندارم اگر واقعاً مطمئن باشم که حیوانات در فضایی مملو از عشق و محبّت به سر می‌برند.

صاحب هتل خانم «یانیک کلو» می‌گوید: ما عاشق حیوانات هستیم و دلمون نمی‌خواد که این هتل و مسائل مرتبط با اون تبدیل به موضوعی خنده دار و استهزاء آمیز بشه، به همین خاطر کارمندان اینجا باید حرفه‌ای باشند و کار‌هایی مثل کوتاه کردن ناخن، تمیز کردن دندان‌ها و یا درست کردن مو‌های حیوانات رو با حرفه‌ای گری تمام انجام بدهند.

او افزود: ما می‌خواهیم همه را راضی کنیم، هیچ مهمانی بدون پاسخگویی به خواسته‌ها و تمایلاتش اینجا رو ترک نمی‌کنه، برای مثال صاحب یک سگ به نام ماکسیمیلیان از ما خواست تا مو‌های سگش رو شبیه سرخپوست‌های موهیکان درست کنیم و یک نفر دیگر هم خواست تا مو‌های سگ او را شبیه یال شیر‌ها درست کنیم و ما همه این‌ها رو انجام دادیم تا راضی باشند.



 
نظر شما
ادامه