کد خبر: ۵۰۴۸۸

پرورش‌دهندگان گوشت سگ در کره‌جنوبی در مقابل مدافعان حقوق حیوانات که در «روز خوردن گوشت سگ» به خیابان‌ها آمدند، گوشت آب‌پز شدۀ حیوان را در مقابل ساختمان پارلمان این کشور خوردند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روزپلاس، پرورش‌دهندگان گوشت سگ در کره‌جنوبی در مقابل مدافعان حقوق حیوانات که در «روز خوردن گوشت سگ» به خیابان‌ها آمدند، گوشت آب‌پز شدۀ حیوان را در مقابل ساختمان پارلمان این کشور خوردند.

پروش‌دهندگان سگ که سربند‌هایی قرمز‌رنگ با نوشته‌ی «جنگ. اتحاد» به سرشان بسته بودند با این اقدام خود معترضان و فعلان حقوق حیوانات را شماتت و مضحکه کردند.

اعضای یک گروه مدافع حقوق حیوانات با عنوان «آخرین فرصت برای حیوانات» تابلو‌هایی در دست داشتند که روی آن‌ها نوشته شده بود: «چند میلیون سگ دیگر باید کشته شوند تا خوردن گوشت این حیوان پایان یابد؟»

آن‌ها همچنین مجسمه‌هایی از این حیوان را به معرض نمایش گذاشتند.

«کیم بسینگر»، بازیگر آمریکایی نیز به جمع فعالان حقوق حیوانات در کره پیوست تا مخالفت خود را با خوردن گوشت سگ اعلام کند.

سال گذشته دادگاهی در کره‌جنوبی کشتن سگ برای مصرف گوشت آن را ممنوع اعلام کرد. با‌این‌حال خوردن گوشت سگ هنوز قانونی است که همین گریز قانونی باعث شده چندین مزرعه پرورش سگ در کره‌جنوبی فعالیت داشته باشند.

فعالان حقوق حیوانات می‌خواهند مصرف گوشت حیواناتی مثل سگ و گربه در کره‌جنوبی به‌طور کلی ممنوع شود.

هر سال یک میلیون سگ خورده می‌شوند، سابقا این آمار دو میلیون سگ در سال بود که نشان می‌دهد مصرف گوشت سگ در کره‌جنوبی کاهش داشته است.

در حدود ۱۷۰۰۰ مزرعه سگ در کره‌جنولی فعال هستند و لابی‌هایی برای اعطای مجوز به پرورش‌دهندگان گوشت سگ وجود داشت.

گوشت آب‌پز شده سگ یکی از غذا‌های اصلی کره‌ای‌ها محسوب می‌شده است، اما نسل جدید کمتر به خوردن این غذا تمایل نشان می‌دهند

کره‌ای‌ها غذایی با عنوان «سوپ سگ» دارند و معتقدند گوشت حیوان تاب‌آوری آن‌ها را در مقابل گرمای شدید افزایش می‌دهد

آمار‌های یک نظرسنجی تازه نشان می‌دهد ۴۴.۲ درصد از کره‌ای‌ها مخالف کشتن سگ‌ها برای مصرف گوشت آن‌ها هستند و ۴۳.۷ درصد با این کار مخالفند.

 

 
نظر شما
ادامه