کد خبر: ۵۰۵۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

حکیم مهر: با تلاش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، کلاس آموزش خبرنویسی و آشنایی با مفاهیم اجزای مختلف خبر برای مسئولان روابط عمومی ادارات دامپزشکی استان تهران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری حکیم مهر، در این کلاس آموزشی که ۱۲ نفر از مسئولان ادارات روابط عمومی حضور داشتند، ساختار و اجزای مختلف خبر مورد بحث قرار گرفت و حاضرین به شکل عملی، به بررسی و آسیب‌شناسی اخبار منتشر شده در حوزه دامپزشکی پرداختند.

گفتنی است مدرس این کلاس آموزشی، «محسن طاهرمیرزایی» خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر و فارغ‌التحصیل رشته روزنامه‌نگاری از دانشگاه علامه طباطبایی بود.

طاهرمیرزایی ضمن اشاره به اهمیت لزوم آشنایی روابط‌عمومی‌های دامپزشکی با مبحث خبر و اطلاع‌رسانی، گفت: «بیشتر فعالیت‌های بهداشتی و پیشگیری انجام شده در سطح کشور، به پای متولیان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نوشته شده و تلاش دست‌اندرکاران دامپزشکی مورد غفلت قرار می‌گیرد.»

وی ادامه داد: «یکی از دلایل اصلی این معضل، سرمایه‌گذاری وزارت بهداشت روی بحث اطلاع‌رسانی است که امید می‌رود با برگزاری این کلاس‌ها و تاکید بیشتر بر اهمیت ارسال خبر، خدمات نیروهای خدوم دامپزشکی در سطح جامعه، انعکاس بیشتری پیدا کند.»

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
2
3
استان تهران در حوزهخبری یکی از ضعیف ترین استانهاست!
نظر شما
ادامه