کد خبر: ۵۰۵۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

پیشنهاد افزایش ۲۵ درصدی حقوق دستیاران پزشکی در اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی مطرح می شود و در صورت تایید هیئت امنای دانشگاه ها اجرایی می شود .

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «دکتر باقر لاریجانی» معاون آموزشی وزارت بهداشت در جمع خبرنگاران درباره گلایه دستیاران پزشکی از وضعیت حقوق و شرایط کاری گفت: در دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی کمیته ای برای رسیدگی به وضعیت دستیاران پزشکی از جمله حقوق، ساعات کاری و مسائل حرفه ای به همین منظور تشکیل شده است.

وی گفت: ما در شورای هیئت امنای دانشگاه های علوم پزشکی پیشنهادی ارائه داده ایم که حقوق دستیاران پزشکی (رزیدنت ها) ۲۵ درصد افزایش یابد. البته ممکن است این ۲۵ درصد نیز در نهایت حقوق بالایی نباید اما شرایط کشور و درآمد بیمارستان ها را باید در نظر گرفت.

لاریجانی افزود: امیدواریم پیشنهاد معاونت آموزشی وزارت بهداشت در هیئت امنای دانشگاه های علوم پزشکی به تصویب برسد تا بتوانیم با این افزایش حقوق به دستیاران پزشکی کمک کنیم که با آرامش بیشتری تحصیل خود را ادامه دهند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت یادآور شد: یکی از بحث هایی که در جلسه آینده روسای دانشگاه های علوم پزشکی مطرح می شود موضوع دستیاران پزشکی خواهد بود.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خسته
|
Canada
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
0
3
باید صبح تا شب وایستیم برای دانشگاه و آخرشم هیچی که هیچی. اینم وضعیت تحصیل در رشته ماست، فقط گیر دادن باید شیفت بدید درسته که توی آیین نامه دکترای تخصصی میگه باید برای دانشگاه کار کنید قبول، ولی بند بعدش اومده که دانشجوی دکترا به ازای کاری که انجام میده حقوق دریافت میکنه. (بند ۱۲-۱۳). دزدی تا به کی...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
0
2
دانشکده شیراز اینترنی خیلی سخت میگیرن و هر روز ساعت ورود و خروج باید بزنی و کار کنی در اخر هم هیچی به هیچی پولی که میدن از فحشم بدتره
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
1
1
آخر رزیدنت های پزشکی به ما چه؟
نظر شما
ادامه