کد خبر: ۵۰۵۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان هرسین گفت: تعداد 250 قطعه تلفات مرغ در رودخانه دینور آب بیستون که به صورت غیر اصولی رها سازی شده بود با نظارت دامپزشکی شهرستان هرسین معدوم شد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، «دکتر حیات سوماری» رئیس اداره دامپزشکی شهرستان هرسین از معدوم‌سازی لاشه‌های مرغ تلف شده متعلق به یکی از مرغداری های متخلف که بدون رعایت ضوابط بهداشتی و دفن و معدوم‌سازی اصولی، به رها سازی طیور تلف شده اقدام نموده، خبر داد.

وی گفت: پیگیری های لازم جهت شناسایی مجرم و معرفی به مراجع قضایی با همکاری نماینده محیط زیست، با اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی در حال انجام می باشد.

سوماری در ادامه خاطر نشان شد: واحدهای مرغداری موظف به معدوم سازی و دفن بهداشتی  تلفات در چاه تلفات و محل از پیش تعیین شده می باشند و رها سازی هرگونه تلفات در محیط زیست بدون شک میتواند خطرات جدی و جبران ناپذیری برای محیط زیست و جامعه انسانی به همراه داشته باشد.

این مقام مسئول در پایان اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه تلفات دام و طیور، مراتب را از طریق شماره 1512 و یا سامانه پیامکی 100010001512 به دامپزشکی اطلاع رسانی کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به اقدامات پیشگیرانه بهداشتی اقدام شود و از اشاعه هرگونه بیماری جلوگیری به عمل آید.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
0
0
این یعنی فرهنگ غنی...
نظر شما
ادامه