کد خبر: ۵۰۶۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
رئیس سازمان نظام دامپزشکی:
«دکتر محمدرضا صفری» در دیدار با رئیس جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: قطعاًً این همکاران با تقویت بسته‌های حمایتی دولت از آنان با نشاط‌تر و پر انرژی‌تر قادر خواهند بود به کشورمان خدمت نمایند ...

حکیم مهر: رئیس سازمان نظام دامپزشکی گفت: ارائه خدمات بهینه فنی دامپزشکان در گرو حمایت دولت است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل، «دکتر محمدرضا صفری» در سفر خود به استان اردبیل در نشست مشترک با مهندس نیک شاد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: اعضای سازمان نظام دامپزشکی کشور بالغ بر 39 هزار نفر نیروی متخصص و تحصیل کرده می باشد که 800 نفر از این اعضا در استان اردبیل مشغول به فعالیت هستند.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور در ادامه سخنان خود گفت: استان اردبیل جزو یکی از قطب های مهم کشاورزی و دامپروی محسوب می شود و حضور همکاران دامپزشکی نقش بسیار موثری در راستای افزایش تولید محصولات دامی و تامین نیازهای غذایی جامعه دارد.

وی تصریح کرد: در ملاقات حضوری نیز که با استاندار محترم و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان داشتیم، آنان نیز در سال رونق تولید سعی و اهتمام وافری در راستای حمایت از بخش دامپروری استان و سازمان نظام دامپزشکی دارند.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی در ادامه سخنان خود افزود: با توجه به تحریم های بیگانگان در طی ماههای اخیر قیمت بسیاری از نهاده ها از قبیل واکسن و داروهای دامپزشکی و تجهیزات آزمایشگاهی افزایش قابل ملاحظه ای یافته است، به همین دلیل حمایت از فعالان در عرصه دامپزشکی و اعطای وام های با بهره کم و تسهیلات حمایتی و تامین سرمایه در گردش این عزیزان می تواند نقش بسیار موثری در افزایش فرآورده های دامی در استان و کشور داشته باشد.

دکتر صفری در پایان گفت: قطعاًً این همکاران با تقویت بسته های حمایتی دولت از آنان با نشاط تر و پرانرژی تر قادر خواهند بود به کشورمان خدمت نمایند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Finland
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
0
0
بالاخره اعضای سازمان نظام 39 هزار نفر است یا 14 هزار نفر !!؟؟
نظر شما
ادامه