کد خبر: ۵۰۶۷۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوع خود از بررسی عملکرد دستگاه‌ها در حوزه ایجاد اشتغال خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از خانه ملت، «محمد خدابخشی» در تشریح نشست دیروز (یکشنبه 30 تیرماه) کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، گفت: نمایندگان کمیسیون بودجه امروز موضوع عملکرد بند "الف" تبصره (18) قانون بودجه سال97 98 درخصوص ایجاد اشتغال را با حضور مسئولان وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان برنامه و بودجه، بانک مرکزی، کارشناسان مرکز پژوهش‌ها و دیوان محاسبات و صندوق توسعه ملی بررسی کردند.

عملکرد دو وزارتخانه صمت و جهاد کشاورزی در  زمینه اشتغالی‌زایی در حد حدود صفر بوده است

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این نشست مجموعه اقدامات صورت گرفته در حوزه اشتغال مورد بحث و بررسی قرار گرفت، افزود: براساس گزارش‌های ارائه شده، وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت در زمینه ایجاد اشتغال عملکردی نداشته‌اند، درواقع با وجود آنکه اشتغالزایی بحث مهم و اولین مشکل مردم است اما عملکرد دو وزارتخانه مذکور در این رابطه در حد حدود صفر بوده است.

کمیسیون بودجه گزارش عملکرد دستگاه‌ها را در زمینه اشغال‌زایی در صحن علنی مجلس قرائت می‌کند

وی با تاکید بر اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تکالیفی که در حوزه اشتغالزایی و تبصره 18 قانون برنامه بودجه سال 98 برعهده داشته را انجام داده است، ادامه داد: مقرر شد؛ کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گزارشی عملکرد این دستگاه‌ها را در صحن علنی مجلس قرائت کند، همچنین بررسی موضوع "نوسازی بافت‌های فرسوده" ذکر شده در تبصره 18 قانون بودجه به جلسات دیگر موکول شد.

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
0
0
موقع انتخابات که میشه تازه میفهمن مشکل کجاست .
ایکاش هر سال انتخابات داشته باشیم .
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
0
0
علت کاملا روشن است:

سالیانه 15 میلیارد دلار 4200 تومانی به جای اینکه افزایش قدرت خرید مردم شود که خود به خود باعث رونق بازار و تولید ملی و اشتغال زایی است توسط وزارت جهادکشاورزی به حلقوم ناپاک دلالان رانت خوار وارد کننده که عامل اصلی بازار سباه هم هستند، ریخته می شود!
نظر شما
ادامه