کد خبر: ۵۰۶۸۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

مسئول کمیته بیولوژیک پدافند غیر عامل وزارت بهداشت گفت: مافیای واردات مواد غذایی در کشور بیداد می کند و این مسئله در روغن نباتی که می خوریم تا مصارف دیگر وجود دارد که به سلامت ضربه می‌زند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از راه آرمان، «پروفسور علی کرمی» مسئول کمیته بیولوژیک پدافند غیرعامل وزارت بهداشت صبح امروز در دیدار با «حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی» نماینده ولی فقیه استان کرمان گفت: بیماری هایی همچون نازایی، سرطان و استرس در حال افزایش است.

وی با تأکید بر اینکه ریشه بیماری ها در اختلال سبک زندگی است، ابراز کرد: سبک زندگی باید بر اساس قرآن کریم و ائمه معصومین علیه السلام باشد؛ این در حالی است که دشمن 70 سال طب سنتی و سبک زندگی را از ما گرفته و داروهای شیمیایی را به ما داده است.

عضو هئیت مدیره انجمن پدافند غیر عامل کشور تصریح کرد: مافیای واردات مواد غذایی در کشور بیداد می کند و این مسئله در روغن نباتی که می خوریم تا مصارف دیگر وجود دارد که به سلامت ضربه می زند.

کرمی با اشاره به اینکه یک نفر 63 درصد خوراک دام کشور را وارد می کند، اظهار کرد: شاهد تغییر و تحول در صنایع غذایی آستان قدس هستیم تا جایی که در نان رضوی یک قطره روغن تراریخته از یک سال گذشته استفاده نمی‌شود.

رئیس پژوهشکده مجازی بیوتکنولوژی پزشکی با تأکید بر اینکه سند 2030 سند نابودی سبک زندگی مردم ایران است، عنوان کرد: دشمن در حال تغییر سبک زندگی ما است.

وی در پایان با بیان اینکه فردی در کشور است که 10 میلیون تن سویای تراریخته وارد کشور می‌کند که باید جلوی این کار گرفته شود، خاطرنشان کرد: باید سم و کود از محصولات کشاورزی کم شود و در این راستا برای مصرف غذای سالم در کشور باید فرهنگ‌سازی شود.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
0
0
رییس ......... شده بازیچه دست بزرگان
محقق کرمانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
0
سلام علیکم
قطعا جامعه انقلابی و تحصیلی کشور از پروفسور کرمی در مقابل مافیای تراریخته که سلامت جامعه برای سود و منفعت مالیشان اهمیت ندارند حمایت خواهند کرد
این حرکت انقلابی،هوشمندانه،دقت نظر پروفسور علی کرمی جای بسی تقدیر و تشکر دارد
ان شاء الله ایشان موفق و پیروز باشند
خداوند متعال به دانشمندان دلسوز ما اجر و توفیقات بیشتر خدمتگزاری را عطا کند.
نظر شما
ادامه