کد خبر: ۵۰۷۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

نوزاد دختری که به داخل کانال فاضلاب شهری پرتاب شده بود به طور معجزه‌آسایی توسط دو سگ ولگرد نجات یافت.

 به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نوزاد تازه متولدشده‌ای که در شهر «کایتهال» هندوستان به داخل یک کانال فاضلاب پرتاب شده بود به طور معجزه‌آسایی از مرگ نجات پیدا کرد. این نوزاد که در داخل یک کیسه پلاستیکی قرار داده شده و به داخل کانال فاضلاب انداخته شده بود صبح روز شنبه توسط دو سگ ولگرد نجات یافت.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی هندوستان این نوزاد که از ناحیه سر دچار جراحت شده بود بلافاصله به یک بیمارستان محلی منتقل و تحت درمان قرار گرفت.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است چگونگی پیدا شدن این نوزاد را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که یکی از سگ‌های ولگرد حین عبور از خیابان ناگهان متوجه نوزاد در داخل کانال فاضلاب می‌شود.

سپس این سگ با بیرون کشیدن کیسه پلاستیکی که نوزاد در داخل آن قرار داشت شروع به سروصدا می‌کند.

سروصدای سگ‌ها موجب کنجکاوی اهالی محلی شده است و یکی از آن‌ها پس از بررسی کیسه پلاستیکی نوزاد را در داخل آن مشاهده می‌کند. او بلافاصله با پلیس تماس گرفت و پلیس در ساعت ۶ صبح این نوزاد را به بیمارستان منتقل کرد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی هندوستان حال این نوزاد وخیم گزارش شده است و پزشکان در تلاش هستند جان او را نجات دهند.

پلیس پس از بررسی دوربین مدار بسته محلی که این نوزاد پیدا شد متوجه شد که نوزاد توسط یک زن جوان در روز جمعه به داخل فاضلاب پرتاب شده است. جستجو‌های پلیس هندوستان برای شناسایی و دستگیری این زن آغاز شده است.

گفتنی است؛ پیدا شدن این نوزاد توسط دو سگ ولگرد در حالی خبرساز می‌شود که حدود دو ماه پیش نیز یک نوزاد تایلندی که توسط مادرش در یکی از مناطق روستایی تایلند زنده به گور شده بود توسط یک سگ خانگی نجات پیدا کرد.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
0
2
یک سگ ولگرد تعلیم داده نشده که از آن انسانی که نوزاد را در کانال فاضلاب انداخته با شعور تر است !!
....................... آیا در دنیا کسی هست که به نوعی مدیون این حیوان نباشد !!؟؟ اجدادی که بدون شک بدون کمک سگها شانسی برای زنده بودن و یافتن غذا و حفاظت از خود در برابر درندگان چه حیوان و چه انسان نداشتند و هر کدام از ما مدیون زنده ماندن آن اجداد به کمک سگها هستیم ، که به همین دلیل به ما فرصت زندگی داده اند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
0
1
خیلی دردناک
نظر شما
ادامه