کد خبر: ۵۰۷۰۷

وفاداری عجیب یک سگ حین مراسم تشییع جنازه صاحبش، موجب حیرت حاضران در مراسم شد.

 به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است وفاداری عجیب یک سگ وفادار به صاحبش را به تصویر می‌کشد.

این سگ از ترک مکانی که تابوت صاحبش در آنجا قرار داشت خودداری می‌کرد. در ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده این سگ در حالی که دست‌های خود را روی تابوت قرار داده است در مقابل اصرار یکی از اقوام متوفا برای ترک محل مقاومت می‌کند.

در حالی که سگ پنجه‌های خود را روی تابوت سفیدرنگ صاحبش قرار داده است برای ترک جنازه صاحبش  مقاومت می‌کند. در حالی که یکی از زنان حاضر در مراسم تلاش می‌کند این حیوان را از کنار تابوت دور کند، اما با مقاومت عجیب این حیوان مواجه می‌شود. صدای یکی از حاضران شنیده می‌شود که می‌گوید می‌توان اشک‌هایی را که از چشم این سگ سرازیر شده است مشاهده کرد. این اتفاق هفته گذشته در «لیما»، پایتخت پرو رخ داد.

این ویدئو بلافاصله پس از انتشار تبدیل به ویدئویی داغ در شبکه‌های اجتماعی شد. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "آن‌ها (سگ‌ها) در شادی‌ها و غم‌ها در کنار ما می‌مانند. بسیار وفادارند. بسیار غمگین کننده است."

گفتنی است؛ وفاداری این سگ در حالی به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد که چندی پیش نیز سگ دیگری با وفاداری که به دوست متوفای خود داشت خبرساز شد. این سگ با حضور در پشت درب کلاس دانشگاهی که دوستش در آن تدریس می‌کرد؛ صحنه‌ای عجیب را در مقابل چشمان استادان و دانشجویان رقم زد.


نظر شما
ادامه