کد خبر: ۵۰۷۳۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

در پی انتشار مطلبی با عنوان «سر بی کلاه دامپزشکی چرام» در پایگاه خبری فانوس زاگرس، اداره کل دامپزشکی استان با ارسال جوابیه ای، به ارائه توضیحاتی در این خصوص پرداخت.

به گزارش حکیم مهر، متن این جوابیه به شرح زیر است:

نیروهای طرحی همچون سایر دکترهای بهداشت و درمان مدت زمان محدودی در اختیار اداره کل دامپزشکی استان قرار گرفته و پس از پایان طرح نسبت به تسویه حساب آنها اقدام می شود و نیروهای مازاد اداره کل عذرشان خواسته می شود؛ به همین دلیل تعداد زیادی نیروی طرحی به اتمام زمان طرح دامپزشکی شان رسیده بودند که الزاماً آن اداره کل باید نسبت به ترخیص نیروی مازاد اقدام نماید و ظاهراً اینگونه نیز شده است.

در همین زمینه مشخص شد با توجه به کمبود نیروی متخصص در امور دامپزشکی سعی گردیده تا چندماه آینده نسبت به جذب نیروی جدید در صورت تامین اعتبار اقدام شود و قطعا افرادی که طرح خودرا با موفقیت گذارنده باشند، در اولویت جذب قرار خواهند گرفت تا خدای ناکرده حقی از کسی ضایع نشود.

دامپزشکی استان ملزم به استخدام این نیروها نمی باشد، هر چند با کمبود نیرو مواجه شود مگر اینکه اعتبار لازم برای جذب نیروهای طرح گذرانده تامین و به این اداره کل اعلام گردد.

امیدواریم با وعده های داده شده از سوی اداره کل دامپزشکی نسبت به جذب این نیروهای کاربلد در صورت تامین اعتبار اقدام لازم صورت پذیرد.

متذکر می شود که دکتر بهمنش از جمله مدیران کلی است که دغدغه اشتغال نیروهای دامپزشکی را دارد و تایید نموده با تمام توان در پیگیری و احقاق حق نیروهای طرحی تلاش خواهد نمود و ذره‌ای نسبت به محق بودن آنها کوتاه نخواهد آمد.

امید می رود که تلاش های دکتر بهمنش هر چه زودتر به بار نشسته و نیروهای طرحی که اکثراً متاهل هستند، از پریشانی منتهی به بیکاری نجات یابند.

 

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
1
1
خداقوت دکتر بهمنش عزیز ممنون از زحمات بی دریغ شما جهت رفع مشکل نیروهای طرحی..امیدواریم سایر مسؤولین ذیربط از جمله استاندار محترم و ریاست سازمان برنامه و بودجه استان همکاری لازم را مبذول فرمایند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
0
1
نویسنده متن ارادت خاصی به دکتر بهمنش دارد این که نشد جواب " سر بی کلاه دامپزشکی چرام " فقط تعریف از مدیرکل بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
0
0
تا زمانی که دامپزشکی در سطح معاون وزیر به وزارت بهداشت نرود هیچ امیدی به تامین اساسی کمبودهای پرسنلی،بودجه ای و تحهیزاتی ادارات دامپزشکی کشور نیست!
نظر شما
ادامه