کد خبر: ۵۰۷۶۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
 

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی از کشف و ضبط داروهای خارج از فارماکوپه دامپزشکی در دو انبار خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی، «دکتر سید غلامرضا ملکی» گفت: در راستای نظارت بر اجرای دستوالعمل رصد و پایش ابلاغی از سوی سازمان دامپزشکی کشور و همچنین جلوگیری از قاچاق و توزیع بی رویه و بدون نسخه دارو، نظارت بر داروخانه های دامی استان به صورت مستمر اجرا می شود.

وی افزود: با تلاش مستمر بازرسان اداره کل و شبکه های دامپزشکی با هدف حفظ و حراست از صنعت دامپروری، طی بازدیدهای مستمر از  سطح شهرستانها، دو انبار غیرمجاز نگهداری داروهای دامپزشکی به  مقدار 54 قلم دارو به ارزش تقریبی 600 میلیون ریال که بخشی از داروهای فوق خارج از فارماکوپه دامپزشکی و بخشی تاریخ منقضی می باشند، کشف و ضبط گردید.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه دامداران عزیز داروهای مورد نیاز خود را با نسخه دکتر دامپزشک و از داروخانه های دامپزشکی تهیه فرمایند و حتما پس از دریافت دارو به تاریخ تولید و انقضا درج شده بر روی اقلام دارویی توجه کنند، گفت: دامداران می‌توانند هرگونه تخلف در این خصوص را با شماره ۱۵۱۲ یا سامانه پیامکی اداره کل دامپزشکی استان اطلاع دهند.

وی همچنین یادآور شد: کارشناسان استان در بازدید های مشترک خود با تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا شناسایی موارد غیربهداشتی اقدام به ضبط و معدوم سازی می کنند و همچنین با متخلفان از طریق مراجع قضایی بدون هیچگونه اغماض برخورد  قانونی خواهد شد.

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
0
1
شماره تلفن که کار نمی کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
0
1
اولا کشف این موفقیت به کارمندان دامپزشکی مبارک باد دوما اگر داروخانه ها کنترل نشوند دامداران بیشتر زیان میبینند سوما بهتر است اداره دارو و درمان احیا شود چون کارمندان نظام دامپزشکی از نظر تعداد و تجربه کم هستند و بهتر است صدور مجوزها به بخش دولتی برگردد چون ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
0
1
چه رابطه ای بین کشف این انبارهای دارویی و تعویض مدیریت اداره دارو و درمان وجود دارد لطفا پاسخ فرمایند و همچنین ایا این انبارهای مکشوفه متعلق به افراد دارای پروانه داروخانه بوده یا خیر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
1
0
کشف انبارهای قاچاق داروهای دامپزشکی نیاز به کار خاصی ندارد کافیست انبارهای داروخانه هایی که صاحبان ان توسط شرکتهای دارویی به مسافرت خارجی فرستاده شده اند بررسی بفرمایند به نتایج جالبی دست پیدا میکنید مانند توزیع خارج از شبکه بدون نسخه و ...
ناشناس
|
Germany
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
0
0
احسنت بر این قاطعیت مثل استان...... ما
نظر شما
ادامه