کد خبر: ۵۰۸۳۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

ماموران پلیس آمریکا در عملی غیرانسانی به سوی یک سگ آتش گشودند و آن را در مقابل چشمان وحشت‌زده صاحبش کشتند.

 به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئوی تکان دهنده‌ای که به تازگی منتشر شده است کشتن یک سگ توسط دو مامور پلیس در ایالت دیترویت آمریکا را به تصویر می‌کشد. این ماموران هنگامی که قصد بازداشت یک فرد مشکوک به سرقت را داشتند پس از آنکه سگ او به سمت این دو مامور حرکت کرد به روی این حیوان آتش گشودند.

ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه را نشان می‌دهد. در این ویدئو سه مامور پلیس در حالی که به آرامی در پشت سر یک مرد جوان در حال قدم زدن هستند دیده می‌شوند. این ویدئو نشان می‌دهد ماموران در حالی که اسلحه خود را به سمت این جوان نشانه رفته‌اند از او می‌خواهند که بایستد، اما او همچنان به قدم زدن ادامه می‌دهد.

سرانجام پس از یک توقف کوتاه و هنگامی که سگ این جوان به عقب و به سمت ماموران برمی‌گردد ناگهان آن‌ها اقدام به شلیک گلوله به این حیوان می‌کنند. در حالی که سگ بیچاره با شنیدن صدای شلیک گلوله اول قصد فرار داشت، اما با شلیک گلوله‌های بعدی کشته شد. این حادثه بعدازظهر روز سه‌شنبه و پس از آن رخ داد که ماموران پلیس برای وقوع یک فقره دزدی به بلوک ۸۵۰۰ در خیابان پیرسون در دیترویت غربی فراخوانده شدند. ماموران پس از حضور در محل وقوع سرقت به یک مرد جوان سیاه پوست که با سگ خود در حال قدم زدن بود مشکوک شدند.

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی با خشم و اعتراض کاربران همراه شد. پس از انتشار گسترده این ویدئو پلیس ایالت دیترویت آمریکا از بررسی این حادثه و تحقیقات در مورد تخلف احتمالی این دو مامور پلیس خبر داد.

یکی از کاربران در اینستاگرام در کامنتی نوشت: "این حیوان کمی به سمت ماموران حرکت کرد و سپس ایستاد و سروصدا کرد. آن‌ها هنگامی به این سگ بیچاره شلیک کردند که این حیوان کاملاً متوقف شده بود و قصد حمله نداشت." کاربر دیگری نوشت: "این حیوان با شنیدن صدای گلوله اول در حال فرار بود، اما این ماموران پلیس بی‌رحم چند گلوله دیگر به سمت این حیوان شلیک کردند و آن را از پای درآوردند."


انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Canada
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
0
1
خبر جالبیه! خوب نتیجه؟ یعنی اونها خیلی بد هستند و ما خوبیم. اینجا که سگ اصلا بیرون هم نمی تونه بیاد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
اینجا بی رحمانه سگ و صاحبش رو با هم میبرند بدون داشتن یک قانون واضح و مشخص !
ع م
| Greece |
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
دقیقا
دنیا باید بیاد از اخبار فوق العاده ما پخش کنه که اینجا حکومت نظامی داریم سگ حق خروج از خونه ندارد حق دیده شدن در ماشین شخصی صاحب خود را ندارد
حق پیاده روی در پارک و خیابان ندارد
کلا در ایران سگ حق زندگی کردن ندارد...
...
|
France
|
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
0
0
اینجا که صاحب شو کنفه یکون میکن خصوصا اگه ...
نظر شما
ادامه