کد خبر: ۵۰۸۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

نخستین نشست مشترک بین هیات مدیره انجمن های صنفی داروخانه های دامپزشکی و درمانگاه های دامپزشکی استان خراسان رضوی در روز شنبه ۹۸/۵/۵ راس ساعت ۱۷ با حضور اعضای هیات مدیره انجمن صنفی درمانگاه های دامپزشکی خراسان رضوی (دکتر طیبی، دکتر باقری، دکتر زمانیان، دکتر امیران و خانم دکتر روحبخش) و اعضای هیات مدیره انجمن صنفی داروخانه های دامپزشکی خراسان رضوی (خانم دکتر بهشتی فر، دکتر ابراهیمی و  دکتر اسدی) در محل دفتر انجمن صنفی درمانگاه های دامپزشکی استان به منظور هم اندیشی و ایجاد اتحاد هرچه بیش تر همکاران این بخش ها برگزار گردید.

به گزارش حکیم مهر، این جلسه در فضایی کاملا صمیمی همراه با بحث و تبادل نظر میان هر دو انجمن در خصوص مسائل و مشکلات پیش رو و ارائه راهکار در راستای همکاری دوجانبه هر دو صنف انجام گرفت.

در ادامه، مطالبی در خصوص عدم فروش بدون نسخه داروهای غیر OTC و همچنین دخالت نکردن در امر درمان و ارجاع مراجعان پرورش دهنده توسط همکاران داروخانه دار به همکاران کلینیسین برای ویزیت (نگارش نسخه) و درمان دام و همچنین در مورد عدم فروش دارو توسط همکاران درمانگر و نسخه نویسی با رعایت اصول و ضوابط حرفه ای، توسط هر دو انجمن عنوان و بر رعایت موارد فوق تاکید گردید.

در پایان این نشست، هر دو هیات مدیره درخصوص ادامه یافتن این جلسات و اطلاع رسانی تفاهمات فی مابین به اعضای محترم انجمن های صنفی درمانگران و داروخانه داران متعهد گردیدند.

 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
0
1
مواردی که جزء اصول اولیه و حرفه ای است به بحث و تبادل نظر گذاشته شده است!
فقط برای اینکه گفته بشه که یک کاری انجام شده!
این جلسه به درخواست کدام طرف برگزار شده است؟
از این جلسات به وفور در شهرستان ها برگزار شده و هیچ اثری نداشته!
چون داروخانه ها به دخالت در درمان و فروش دارو ادامه می دهند و هیچ دستگاه و ارگانی هم نیست که به این موضوع پایان دهد!
بهترین پیشنهاد این است که همکاران درمانگر نیز به فروش دارو و دخالت در کار داروخانه ها بپردازند.دارو هم که در همه جا موحود و راحت تر از آب آشانیدنی پیدا می شود...
نظر شما
ادامه