کد خبر: ۵۰۹۱۲
 

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان در اولین جلسه فصلی مسئولین فنی و ناظران بهداشتی مراکز تولید و عرضه فرآورده های خام دامی، خوراک دام و طیور و... از زحمات شبانه روزی آنان خصوصاً در دو طرح تشدید نظارت نوروزی و ماه مبارک رمضان سپاس و قدردانی نمود .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان، اولین جلسه فصلی مسئولین فنی و ناظران بهداشتی مراکز تولید و عرضه فرآورده های خام دامی و خوراک دام و طیور شهرستان اصفهان با حضور رئیس، معاون و مسئول واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان، اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظران بهداشتی استان اصفهان و بیش از یکصد نفر مسئولین فنی و ناظران بهداشتی مدعو در محل سالن جلسات شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان برگزار شد.

«دکتر حمیدرضا امیری» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی مسئولین فنی و ناظران بهداشتی دامپزشکی خصوصاً در دو طرح تشدید نظارت نوروزی و ماه مبارک رمضان، انتظارات دستگاه نظارتی دامپزشکی را در سه محور پیگیری اصلاح ساختارها، نظارت نرم افزاری بر فرآیند تولید محصولات بهداشتی و آموزش تشریح کرد.

 در ادامه جلسه با اعلام آخرین ضوابط و دستورالعمل ها توسط «دکتر محمد مسعود مامن پوش» معاون شبکه دامپزشکی شهرستان، طرح مسائل صنفی توسط رئیس و اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی مسئولین فنی و ناظران بهداشتی و پرسش و پاسخ مسائل فنی و صنفی ادامه یافت.

در پایان «دکتر محمد رفیعی» کارشناس شبکه دامپزشکی شهرستان اصفهان به تشریح طرح تکمیل حلقه پنجم نظارت بهداشتی در سال 98 پرداخت و از ناظران بخش خصوصی دعوت کرد در این طرح داوطلبانه همکاری و ثبت نام کنند.

 وی ضمن اعلام این مطلب که منظور از حلقه پنجم نظارتی، نظارت مستقیم خود مردم بر بهداشت فرآورده هاست تأکید کرد در صورت آموزش مردم، بخشی از خلأ عدم امکان نظارت دائمی بر تک تک واحدهای عرضه فرآورده های خام دامی و نظارت مستمر بهداشتی از طریق افزایش آگاهی و بالا رفتن سطح توقعات مردم پرخواهد شد.

 استفاده از توان ناظران بهداشتی مراکز عرضه در قالب دوره های کوتاه آشنایی با بهداشت فرآورده های دامی با محتوایی ساده، جذاب و کاربردی، آموزش در مدارس، آموزش اصناف، روستائیان و قشرهای مختلف برا اساس محتوای استاندارد آماده شده به صورت داوطلبانه و غیر انتفاعی از اهم محورهای این طرح است.

 

نظر شما
ادامه