کد خبر: ۵۰۹۲۷
 

دامپزشکی قزوین در راستای به ثمر نشستن طرحهای علمی آماده هرگونه همکاری است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین پیرو معرفی یکی از شرکتهای دانش بنیان فعال در زمینه مهندسی پزشکی در جلسه اقتصاد مقاومتی استان قزوین، مدیر کل دامپزشکی استان قزوین با دعوت از متخصصین علمی شرکت مزبور جلسه ای را صبح امروز 4 شنبه مورخ 9 مرداد ماه در اداره کل دامپزشکی استان قزوین تشکیل داد.

«دکتر حمید زینالی» در این جلسه اعلام آمادگی کرد که شرکتهای دانش بنیانی که خدمات آنها برای جامعه مفید باشد می توانند از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری استفاده کرده و همچنین از ظرفیتهای علمی کارشناسان دامپزشکی بهره مند شوند.

دکتر زینالی تصریح کرد:مجموعه دامپزشکی استان قزوین برای حمایت از طرحهای علمی به دنبال منافع مادی و معنوی نیست و چنانچه قدمی برای رفع مشکل جامعه برداشته شود از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

زینالی همچنین به متخصصین این شرکت دانش بنیان قول مساعد داد که با انعقاد تفاهنامه هرآنچه که در توان مجموعه دامپزشکی باشد دراختیار آن قرار خواهد داد و در مرحله اول مقرر شد یکی از ساختمانهای اداره کل دامپزشکی استان قزوین در اختیار این شرکت قرار گیرد و از امکانات آزمایشگاهی دامپزشکی بتوانند استفاده کنند.

گفتنی است این شرکت دانش بنیان در زمینه پیوند ارگانهای انسانی فعالیت دارد، بطوریکه با استفاده از علم جدید مهندسی بافت و طب بازساختی، دستگاهی طراحی کرده اند که برای اولین بار در کشور و در دنیا ساخته شده و دستگاهی است هوشمند برای آسلولار و ری سلولار کردن ارگانهای بدن و چنانچه برای بهبود روند کار نیاز به دستگاههای پیشرفته آزمایشگاهی و یا انجام آزمایشات بر روی حیوانات باشد، اداره کل دامپزشکی استان قزوین آماده هرگونه همکاری است.

 

نظر شما
ادامه