کد خبر: ۵۰۹۳۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
 

سومین و آخرین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده گوشت‌های برزیلی دقایقی پیش در شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی صلواتی به پایان رسید.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایسنا، در پایان سومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده گوشت‌های برزیلی، قاضی صلواتی ضمن اعلام‌ ختم رسیدگی به این پرونده گفت که حکم در مهلت قانونی صادر می‌شود.

حمیدرضا خلیلی جانشین رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، علیرضا جهیزی کارمند و رئیس اداره تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، علی رنجبر کرمانی کارمند حراست و بازرس اداره تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، مرتضی عسگری مدیرعامل تعاونی مصرف بنیاد مستضعفان استان تهران، علی سعیدی مباشر توزیع تنظیم بازار شرکت مهام تدبیر آسیا و حسین خلیلی کارگزار تنظیم بازار متهمان  این پرونده هستند.

طبق گفته حسینی نماینده دادستان  اتهام متهمان ردیف اول تا ششم  این پرونده، مشارکت در اخلال در نظام توزیع مایحتاج عمومی از طریق تخصیص سهمیه برخلاف مقررات با حواله صوری به منظور فروش گوشت با نرخ دولتی در بازار آزاد  است و اتهام علی رنجبر کرمانی متهم ردیف هفتم پرونده که کارمند حراست اداره تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان تهران بوده ، معاونت در اخلال در نظام توزیع مایحتاج عمومی است.

بر اساس اعلام قاضی صلواتی رئیس شعبه چهارم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران و مفسدان اقتصادی، در  پرونده فروش آزاد گوشت‌های برزیلی وارد شده با ارز ۴۲۰۰ تومانی اتهامات مدیران دولتی متخلف مورد رسیدگی قرار می گیرد. اتهام متهمان این پرونده  توزیع گوشت‌های برزیلی وارد شده با دلار ۴۲۰۰ تومانی به قیمت آزاد در بازار است که از این طریق تحصیل مال نیز داشته‌اند.

در اولین جلسه رسیدگی به این پرونده، قاضی صلواتی گفت که حمیدرضا خلیلی جانشین رئیس جهاد کشاورزی استان تهران به عنوان متهم ردیف اول این پرونده در گرجستان کبابی راه انداخته است!

در دومین جلسه دادگاه نیز قاضی صلواتی خطاب به علیرضا جهیزی از متهمان پرونده، گفت: نگویید پایبند نظامم، با کانال ضد انقلاب منوتو در ارتباطید.

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
0
2
در کبابیهای گرجستان گوشتهای آنچنانی به سیخ می زنند.آره برادر!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
0
1
با ریش تیغ میزنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
0
1
از این دست مدیران دزد و متخلف در استانهای دیگه هم هستند مشت اونارو هم کاش وا کنند تا مردم از شرشون راحت بشن.
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
0
0
ما در استان خودمون اینا رو گفتیمئ به کم کاری متهم شدیم
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
0
0
در سازمان استان ...... هم آقای .......... هم بازداشت شد ............ هم وضع مناسبی ندارد امیدوارم عباس کشاورز وارد عمل شود
نظر شما
ادامه