کد خبر: ۵۰۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

حکیم مهر - پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام دامپزشکی نوشت : صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در آستانه سال نو و در راستای ارائه خدمات مطلوب به اعضای خود، اقدام به فروش محصولات دسینی کرده است.
انواع لوازم آشپزخانه و پذیرایی از این برند معتبر جهانی، از سوی صندوق تعاون و رفاه عرضه خواهد شد.
گفتنی است می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید دیس، آجیل خوری، ست غذاخوری، انواع ست قاشق و چنگال، میوه‎خوری ، کتری، قوری، کفگیر و ملاقه، قابلمه، تابه، زودپز و غیره با شماره 4-61061101 -021 تماس حاصل نمایید.

 

لازم به ذکر است صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران که همواره جزو شاخصه‌های ارائه اطلاعات و آمار عملکرد سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران بوده در مدت ریاست دکتر سید محمد آقامیری بر این سازمان با تغییرات متعددی همراه بوده است.

حضور دکتر حامدی (از مدیران سابق سازمان دامپزشکی کشور) بعنوان مدیر عامل صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی در ابتدا و فعالیت افرادی نظیر دکتر احمد اقتصاد (رئیس اسبق سازمان دامپزشکی کشور) ، دکتر زمانی  و دکتر کشاورز (معاون سابق معاونت منحل شده رفاه و امور اجتماعی) و متعاقباً تشکیل شرکت بین المللی نظام سبز صبا با مدیریت مهندس مرزآبادی در قالب این صندوق و استعفا و ترک سازمان نظام دامپزشکی از سوی همگی این افراد دوره جدیدی برای فعالیت صندوق تعاون و رفاه رقم زد.

مدتی بعد دکتر محمدنبی (مدیرعامل تعاونی مسکن نظام دامپزشکی تهران و نایب رئیس نظام دامپزشکی استان تهران) در رأس این صندوق قرار گرفت و با وجود آنکه امید می‎‌رفت از تجارب خود در نظام دامپزشکی تهران استفاده کند و این مجموعه را به پیش ببرد دیری نپایید که وی نیز از این سمت کنار رفت و حتی حاضر نشد دلایل این کنار رفتن را به وضوح بیان کند(!) و فردی غیر دامپزشک (مهندس بیانی) عهده‌دار مدیریت صندوق تعاون و رفاه شد.

اسفند ماه 1388 سایت سازمان نظام دامپزشکی خبری منتشر کرد که مطابق آن محمود بیانی مدیر عامل صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در حکمی عباس رحیمی را در سمت قائم مقام این صندوق منصوب کرده است.
در متن حکم انتصاب عباس رحیمی آمده است: با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان قائم مقام صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید.
شایسته است با هماهنگی اینجانب در تمامی سطوح مقدمات پیشرفت و موفقیت صندوق تعاون و رفاه را فراهم نمایید.
امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های اجرایی دولت عدالت گرا در پیگیری و انجام امور محوله موفق و مؤید باشید.


 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک
|
-
|
۰۶:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
0
0
به این وبسایت یه سر بزنین.جالبه .در همین مورد مطلبی گذاشته. babolveterinary.blogfa.com
نظر شما
ادامه