کد خبر: ۵۰۹۶۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

رئیس اداره دامپزشکی شهر تهران از اجرای مقررات دامپزشکی در خصوص شیوه نامه کار آموزی دانشجویان رشته دامپزشکی در شهر تهران خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران، «دکتر مجید محمدیان» با اعلام این خبر افزود: با توجه به ابلاغ شیوه نامه مذکور، دانشجویان رشته دامپزشکی ضمن گذراندن دوره کارآموزی ۱ می بایست نسبت به گذراندن دوره های مختلف با عناوین «ساختار و وظایف دامپزشکی، پایش و مراقبت بیماری های دامی، پایش و مراقبت بیماری های طیور، زنبور عسل و کرم ابریشم، پایش  ومراقبت بیماری های آبزیان، واکسن و روش های واکسیناسیون، نظارت بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی، نظارت بر کشتارگاه، بازرسی گوشت» به مدت ۴۵ روز کاری اقدام نمایند.

وی افزود: از امتیازات نحوه اجرای کارآموزی مذکور، آشنایی با مفاهیم اداری و وظایف حاکمیتی سازمان دامپزشکی کشور می باشد که همکاران اداره دامپزشکی تهران در تمامی قسمت های تخصصی آموزش های لازم را ارائه می نمایند.

رئیس اداره دامپزشکی شهر تهران تصریح کرد: کارآموزان دامپزشکی در معیت تیم های بهداشت، قرنطینه و دارو و درمان از اماکن و واحدهای تحت نظارت، آموزش های لازم را کسب می نمایند.

دکتر محمدیان در پایان افزود: پس از گذراندن دوره های تخصصی مذکور، گواهی پایان کارآموزی صادر خواهد شد .
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
2
1
به نظر من راهنمایی کنید بروند انصراف بدهند ...
از هر جای ضرر برگردن باز منفعته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
1
2
چه بیشرفت شگرفی
محمد
|
United States of America
|
۰۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
0
1
کسی میدونه برای ورودی بهمن، کارآموزی 1 و 2 امکانش هست در زمانی غیر از تابستون ارائه بشه. چون اینطوری فکر کنم کارآموزی 1 در تابستان بین ترم 9 و 10 و کارآموزی 2 در تابستان بین ترم 11 و 12 میفته که اگه اشتباه نکنم این شدنی نیست. و اگه شدنی نباشه ما باید یکسال علاف باشیم تا بتونیم کار آموزی 2 برداریم و بعد وارد کارورزی بشیم.
نظر شما
ادامه