کد خبر: ۵۰۹۶۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
 

برخی از هلندی‌ها برای رفع استرس، گاوهایشان را در آغوش می‌گیرند تا احساس آرامش کنند .

به گزارش حکیم مهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ریتم مدرن زندگی‌های امروزه اغلب به استرس‌های بیشتر کمک می‌کند، اما سوزان وولرز که در مزرعه‌ای نزدیک شهر نیویورک آمریکا زندگی می‌کند. می‌داند چگونه باید با این موضوع کنار بیاید.

این زن اصلیتی هلندی دارد و ادعا می‌کند که کشاورزان کشورش اغلب با گاو‌ها گریه می‌کنند تا از افکار منفی خلاص شوند و به آرامش برسند. آن‌ها معتقدند وجود یک حیوان بزرگ مانند گاو در نزدیکیشان، آرامبخش است.

هزینه ورود به مزرعه سوزان ۷۵ دلار در ساعت برای دو بازدید کننده و ۱۲۵ دلار در ساعت برای چهار نفر است. سوزان در ابتدا به مهمانان که می‌خواهند از استرس دور شوند پیشنهاد می‌کند که کنار دو گاو او به نام‌های بانی و بلا بنشینند. پس از آنکه مراجعین افکار غیرضروری را پاک کردند و اعتماد متقابل برقرار شد می‌توانند شروع کنند.

مراجعین گاو‌ها را در آغوش می‌گیرند و نوازش می‌کنند و حتی با آن‌ها صحبت می‌کنند. بانی و بلا دو گاوی هستند که توسط سوزان از کشتارگاه خریداری شدند، پس گاو‌ها نیز خوشحالند که از مرگ رهایی یافتند و اکنون به عنوان درمانگر به مردم کمک می‌کنند.

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
1
1
اگه اونا هم کنسانتره کیلویی 3 تومن میخریدن نقد بعدا شیر کیلویی 2 تومن میدادن نسیه یک ماه .کو اون موقع هم حس ارامش داشتن ؟؟؟
ناشناس
|
Finland
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۱
1
1
راست میگن آرامش بخش هست من تست کردم مثبت بود
نظر شما
ادامه