کد خبر: ۵۰۹۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
صبح چهارم اسفند ماه سالجاری با حضور جمعی از دامپزشکان و چهره‎های ماندگار عرصه دامپزشکی ، آیین گشایش این کنگره با تجلیل از یک چهره ماندگار برگزار شد / در این کنگره از مقام ارزشمند علمی استاد دکتر نادعلیان رئیس گروه دامپزشکی فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران تجلیل بعمل آمد...

حکیم مهر -  آیین گشایش نخستین کنگره کلینیسین‎های دامهای بزرگ (ایکلاپ 2011) در محل مرکز همایشهای بین‎المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی تهران (ایران سابق) برگزار شد.

 مرکز همایشهای رازی

 دانشگاه علوم پزشکی تهران (ایران سابق)

صبح چهارم اسفند ماه سالجاری با حضور جمعی از دامپزشکان و چهره‎های ماندگار عرصه دامپزشکی ، آیین گشایش این کنگره با تجلیل از یک چهره ماندگار برگزار شد.

در این کنگره از مقام ارزشمند علمی استاد دکتر نادعلیان رئیس گروه دامپزشکی فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است آیین گشایش این کنگره توسط سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران و با همکاری شرکت همایش‎پردازان معاصر 4 اسفند 89 در تهران برگزار شده و تا عصر 5 اسفند ماه سالجاری ادامه خواهد داشت.

 

قیام حضار هنگام پخش سرود پرافتخار جمهوری اسلامی ایران در آیین گشایش کنگره

پخش اسلایدهایی در تجلیل از استاد دکتر نادعلیان در محل برگزاری کنگره

 استاد دکتر نادعلیان

 

 خبر مرتبط :

 
 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکترمحمد ر.
|
-
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
0
0
خداوند سایه این بزرگان دامپزشکی ایران زمین را بر سر فرزندانشان در سرتاسر ایران مستدام بدارد. چقد احساس غرور می کنم وقتی چهره های بزرگانی همچون دکتر تاجبخش،دکتر نادعلیان، دکتر نوروزی، و دکتر شیمی که شاید بدلیل کهولت سن حضور نداشتند را از دور و نزدیک می بینم. خداوند مهربان حافظ و نگهدارشان.
محفوظ
|
-
|
۰۶:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
0
0
با برگزاری این کنگره پربار علمی و اجرایی آبروی استاد بزرگ ما رو ......
نظر شما
ادامه