کد خبر: ۵۰۹۸۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

رئیس اداره دامپزشکی گرمسار گفت: بخش توزین متمرکز داروهای دامی با سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد ریال با حضور رئیس سازمان دامپزشکی کشور در شهرستان گرمسار افتتاح شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از مهر، «دکتر سعید دهقانی» در حاشیه افتتاح فاز توزین متمرکز داروهای دامی گرمسار با حضور رئیس سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه فاز توزین متمرکز و بخش سمپلینگ واحد تولیدی داروهای دامی در گرمسار افتتاح شد، تاکید کرد: این واحد از فناوری بومی بهره می گیرد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه با سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است، افزود: با تکمیل این پروژه ۱۰ نفر از متخصصان دارویی و شیمیست‌های دارویی صاحب شغل شدند و روزانه دو تن ماده اولیه و کمکی برای تولید انواع داروهای دامی نمونه‌برداری می‌شود.

رئیس اداره دامپزشکی گرمسار ارتقای کارایی مکانیسم‌های توزین هدفمند را ازجمله اهداف مهم این پروژه برشمرد و گفت: افزایش توان تکنیک‌ها و تکنولوژی دقیق توزین در تهیه دقیق محصولات و رسیدن به کیفیت و کمیت در بازار تولید داخل از دیگر اهداف مهمی است که در این راستا دنبال می‌شود.

دهقانی با تأکید بر لزوم توسعه صادرات داروهای دامی خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه گامی مؤثر در راستای افزایش توان کیفیت تولید و بسته‌بندی محصولات برداشته می‌شود و به‌تبع آن توسعه صادرات را در پی خواهد داشت.

 
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
1
3
نمایش دکتر کاتب در استانه انتخابات
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
0
0
..................... برای افتتاح بخش توزین یک داروسازی تشریف میبرن از فردا همه کارخونه ها دست به کار بشن جهت ............ افتتاح تجهیز بخش ها ،رختکن ورودی پرسنل و...
نظر شما
ادامه