کد خبر: ۵۰۹۹۴

رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی با اشاره به اهمیت تحقیقات کاربردی گفت: طرح های تحقیقاتی موسسه رازی مبتنی بر برنامه استراتژیک موسسه و رفع نیازهای دامپزشکی کشور اولویت بندی شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، «دکتر علی اسحاقی» در نشست برنامه ریزی طرح های تحقیقاتی دامپزشکی که با حضور محققان مراکز تحقیقاتی استانی در سالن زنده یاد دکتر کاوه برگزار شد، بر لزوم استمرار و تداوم ارتباط محققان با آزمایشگاه های موسسه رازی با هدف پیشبرد و پیشرفت طرح های تحقیقاتی تاکید کرد.

وی در این نشست، تولید و تحقیق به ویژه تحقیقات دامپزشکی در حوزه بیماری ها را اولویت های موسسه رازی برشمرد و اظهار کرد: تمام فعالیت های تحقیقاتی موسسه رازی چه با هدف توسعه فرآورده های جدید و یا ارتقای کیفی فرآورده های جاری، مبتنی بر برنامه استراتژیک این مجموعه اولویت بندی شده است.

رئیس موسسه رازی، با تاکید بر اینکه پذیرش مسئولیت طرح از سوی محققان به معنای متخصص بودن فرد در آن مسئولیت است، تصریح کرد: تخصص و علم فرد متقاضی مبنای پذیرش طرح در کمیته های علمی و فنی موسسه رازی است و تخصص نباید زیر سایه پول قرار بگیرد زیرا تمامی طرح ها با هدف رفع نیازهای دامپزشکی کشور برنامه ریزی می شود.

 

نظر شما
ادامه