کد خبر: ۵۱۰۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

جلسه هماهنگی پلیس فتا و اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در راستای برخورد قانونی با عرضه کنندگان و خریداران دارو، واکسن و مواد بیولوژیک دامپزشکی برگزارشد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «دکتر سیدرضا موسوی» رئیس اداره تشخیص و درمان، «کوروش دهقان» مسئول حراست و «امیر مساح» مسئول واحد حقوقی این اداره کل با حضور در محل دفتر رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان با سرهنگ سید مصطفی مرتضوی دیدار و گفتگو نمودند.

ابتدا دکتر موسوی رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان اشاره ای به اهم اقدامات و فعالیت های دامپزشکی در سطح جامعه نمود و تصریح کرد: تلاش در جهت سلامت دام ها و به تبع آن حفظ و حراست از سرمایه های دامی با استفاده از دارو، واکسن و مواد بیولوژیک مجاز و مورد تایید سازمان دامپزشکی کشور نتیجه بخش خواهد بود و فروش این گونه فرآورده ها به صورت غیر مجاز و در فضای مجازی، که عملا هیچ گونه نظارتی برآن ها نیست، خطری بسیار بزرگ برای صنعت دامپروری محسوب می گردد.

وی افزود: به منظور همکاری تنگاتگ و موثرتر از گذشته، این اداره کل نسبت به معرفی یک کارشناس ثابت اقدام می نماید، تا پرونده های متخلفان در زمینه فروش غیر مجاز دارو، واکسن و موادبیولوژیک دامپزشکی تا حصول نتیجه و برخورد قانونی پیگیری گردد.

سرهنگ مرتضوی رئیس پلیس فتای استان اصفهان نیز با عرض خیر مقدم به حاضرین در ادامه پیرامون اهمیت همکاری و تعامل همه جانبه هر دو نهاد در راستای صیانت از سرمایه های ملی در بخش دام، سلامت عمومی جامعه و همچنین بهداشت فرآوردهای مرتبط با دامپزشکی سخن گفت و تصریح نمود: در خصوص شناسایی و برخورد قاطع و مستمر با فروشندگان دارو، واکسن و مواد بیولوژیک دامپزشکی در فضای مجازی با تمام توان اقدام خواهیم نمود.

در پایان این جلسه هماهنگی، دکتر موسوی از تعامل و همکاری همه جانبه رئیس و کارکنان پلیس فتای استان اصفهان در امر شناسایی و معرفی فروشندگان دارو، واکسن و مواد بیولوژیک دامپزشکی در فضای مجازی تشکر و قدردانی نمود.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید
|
United States of America
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۳
1
2
پس چرا آقای ........... و دانشجویان علوم تحقیقات و کرج دارن در تلگرام میفروشن؟
نظر شما
ادامه