کد خبر: ۵۱۰۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

یک واحد بسته بندی تخم مرغ متخلف با داشتن نواقص بهداشتی و ساختاری متعدد و عمده، پس از انجام چندین بازدید و تفهیم تخلفات به متصدیان آن و اخذ حکم قضایی پلمب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره دامپزشکی شهر تهران، رئیس اداره دامپزشکی تهران با اعلام این خبر افزود؛ واحد بسته بندی تخم مرغ متخلف با داشتن نواقص بهداشتی و ساختاری متعدد و عمده، پس از انجام چندین بازدید و تفهیم تخلفات به متصدیان آن و اخذ حکم قضایی پلمب شد

این مقام مسئول عمده تخلفات این واحد بسته بندی را تامین تخم مرغ از مبدا نامعلوم، حمل ونقل نامناسب و بدون گواهی قرنطینه ای، نگهداری و بسته بندی در شرایط کاملا غیر بهداشتی، استفاده از رنگ های غیر مجاز در جت پرینت تخم مرغ، عدم تامین دمای مناسب جهت سالن های بسته بندی و نداشتن سردخانه فعال و مناسب جهت نگهداری محصولات دانستند.

«دکتر محمدیان» تصریح کرد : که فرآورده‌های خام دامی و از جمله تخم مرغ میتوانند علاوه بر انتقال بیماری ها از فارم تولید، در اثر آلودگی‌های ثانویه و محیطی ناشی از عدم نگهداری صحیح و شرایط نگهداری نامطلوب آلوده و باعث  بیماری های خطرناکی در انسان شود.

دکتر محمدیان در پایان با بیان اینکه این واحد متخلف تا رفع کلیه نواقص ساختاری و بهداشتی پلمپ خواهد بود،سلامت جامعه را قابل معامله با هیچ چیز ندانستند وافزود؛دامپزشکی در تامین سلامت فرآورده های خام دامی از مزرعه تا سفره خود را مسئول می داند ودر این مسیر هرگونه عامل خطر را شناسایی و اقدام به حذف آن خواهد کرد.

محمدیان به شهروندان نسبت به تامین انواع فرآورده های خام دامی واز جمله تخم مرغ ،از مراکز مجاز تحت نظارت دامپزشکی هشدار داد و اعلام کرد  که قبل از خرید نسبت به رویت آرم و نشان دامپزشکی و کدبهداشتی دامپزشکی محصولات اقدام نمایند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
میثم
|
France
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
0
0
اگر فرصت پیدا کردید در عصر و غروب یک بازدید از خیابان شهرستانی داشته باشید.خلافکار مشهور آن خیابان واقعا جنایت می کند.
نظر شما
ادامه