کد خبر: ۵۱۰۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
 

رییس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت و محیط زیست شورای شهر در نشست شورای اسلامی شهر کرمان با اعلام اینکه سگ های بلاصاحب این روز ها به دغدغه شهروندان و همچنین انجمن های حمایت از حیوانات تبدیل شده است، گفت: یک NGO  تحت عنوان حمایت از حیوانات بی سرپرست قرار شده است ساماندهی سگهای بلاصاحب را در اختیار بگیرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از گفتارنو، «علی خدادادی» تصریح کرد: شهرداری فعلا یک قرارداد سه ماه به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان با این NGO منعقد کرده است؛ در ادامه اگر از کارشان رضایت داشتیم قرارداد را تمدید می کنیم.

وی ادامه داد: طی این قرارداد زنده گیری، نگهداری، پلاک گذاری و دفن بهداشتی بر عهده این انجمن خواهد بود و شهرداری به ازای هر قلاده صد و هشتاد هزار تومان به آنها می پردازد؛ ضمن آنکه مبلغ کل قرارداد نیز ۲۰۰ میلیون تومان است.

خدادادی یادآور شد: تا حالا شهرداری سگ ها را ساماندهی می کرده است اما این انجمن زمان زیادی است که در خصوص این سگ ها جوسازی می کند.

«محمد فرشاد» نیز با تایید صحبت های خدادادی اعلام کرد: این NGO به سگ ها غذا می داد و جوسازی می‌کرد اما مسئولیت قبول نمی‌کرده است.

شهردار نیز در تکمیل صحبت های خدادادی، گفت: علاوه بر فضای فعلی، شهرداری فضا و سایت دیگری نیز در اختیارشان قرار می دهد.

سید مهران عالم زاده تاکید کرد: این NGO برابر دستورالعمل نگهداری از سگ ها باید عمل کنند در غیر این صورت شهرداری به آنها پول می دهد.

وی ضمن اشاره به اینکه این مصوبه با هر شرایطی به تصویب رسید، گفت: انجمن موظف است روزی ۱۵ سگ و ماهانه ۴۰۰ سگ را جمع آوری و نگهداری ‌کند.
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
0
0
خداوندا... کی سواد رو به رو شدن با حیوانات خیابانی و فهم زندگی اونها وارد ذهن بعضی مسئولین و به ظاهر حامی میشه؟!
جمع آوری و نگهداری؟! یعنی فقط پول دور ریختن...
چرا متوجه نمیشید وقتی شما اون قلمرو از سگ ها خالی کنید، فضا رو برای سایر حیوانات که در حاشیه بودن آماده میکنید تا وارد بشن... و دوباره تولید مثل و ...
فکر میکنم یا این خبر صحت نداره، یا بحث پولی مهم تره، یا اینکه سوادی در این بین برای تصمیم گیری وجود نداشته...
دانشجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
2
0
مشخصه کرمانی هستن یا نه؟؟؟؟#بافت#کرمان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
1
1
به انجمنی که علیه شهرداری جو سازی میکرد 200 میلیون تومن پول دادن روزی 15 تا سگ بگیر من سر در نمیارم مسئولین ما روز به روز دارن از دایره عقل و تفکر خارج میشن این فقط به دلیل فرار مغزها و میدان ندادن به افراد است
نظر شما
ادامه