کد خبر: ۵۱۰۶
تعداد نظرات: ۲۹ نظر
آمار بیش از 5 میلیون قطعه طیور معدومی را تأیید نمی‎کنم / اگر آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان شایع شود به مردم راستش را می‎گوییم / دامپزشکان ما نظارت بر بازرسی را در خارج کشور انجام می‎دهند / سازمان دامپزشکی هیچ تقصیری در مرگ ببر وارداتی ندارد / بیخود تقصیر به گردن سازمان دامپزشکی افتاد!...

حکیم مهر -  آیین گشایش نخستین کنگره بین‎المللی کلینیسین‎های دامهای بزرگ صبح چهارم اسفند ماه سالجاری در محل مرکز همایشهای رازی دانشگاه علوم پزشکی تهران (ایران سابق) برگزار شد.

 

حکیم مهر در حاشیه این کنگره گفتگویی با دکتر سید محسن دستور رئیس سازمان دامپزشکی کشور داشت که مشروح آن جهت آگاهی بینندگان محترم حکیم مهر تقدیم می‎گردد :

 

-         آمار بیش از 5 میلیون قطعه طیور معدومی را تأیید نمی‎کنم!

-         اگر آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان شایع شود به مردم راستش را می‎گوییم

-         دامپزشکان ما نظارت بر بازرسی را در خارج کشور انجام می‎دهند

-         سازمان دامپزشکی هیچ تقصیری در مرگ ببر وارداتی ندارد

-         بیخود تقصیر به گردن سازمان دامپزشکی افتاد!

-         ما بیماری مشمشه را در باغ وحش جمع کردیم

 

حکیم مهر : آقای دکتر دستور! تلفات اخیر مرغداریها بر اثر بیماری تنفسی چه میزان بوده است؟ آمار معدوم کردن بیش از 5 میلیون قطعه را تأیید می‎کنید؟

دکتر دستور : نه! چون باید صورتجلساتی که برای بیمه تنظیم می‎شود بطور کامل جمع‎بندی کنیم و بعد اعلام بشود.

حکیم مهر : به مردم قول می‎دهید اگر آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان شایع شده باشد با صداقت به مردم این موضوع را بگویید؟!

دکتر دستور : اگر باشد بله!

حکیم مهر : معاون اول رئیس جمهور اخیراً در بخشنامه‎ای به شما ابلاغ کرده بودند که دامپزشکان سازمان دامپزشکی نمی‎توانند برای نظارت بهداشتی به خارج کشور و بطور مثال به برزیل اعزام شوند. سازمان دامپزشکی روی سایت خود خبر مسابقات طناب‎کشی کارکنان یک اداره کل در یک استان را منتشر می‎کند اما به این قبیل موضوعات که قشر مهمی از جامعه با آن درگیر هستند بی‎توجه است و خبری منتشر نمی‎کند! موضع شما در این زمینه چیست؟

دکتر دستور : اون قشر مهم کیاند؟!

حکیم مهر : هم عموم مردم هستند که باید بدانند بازرسین و ناظرین بهداشتی آنها چه کسانی هستند و هم خود دامپزشکان که باید حتماً از این اخبار مطلع باشند!

دکتر دستور : شما یک بار هم در مصاحبه‎ای قبلاً پرسیدید و خدمتتان گفتیم – در گفتگویی به مناسبت چهارده مهرماه دکتر دستور مخالفت خود را سپردن نظارت بهداشتی خارج کشور به بخش خصوصی اعلام کرده بود – اینطور هم نیست که سایت سازمان مسابقات طناب کشی را منتشر می‎کند. مأموران اعزامی نظارت بر بازرسی را انجام می‎دهند و توسط بخش دولتی اینکار انجام می‎شود. آنچه در مورد بخشنامه اشاره می‎کنید ما پیگیری کردیم و صحبت کردیم و مذاکراتی داشتیم و توجیهات فنی سازمان دامپزشکی را درباره نظارت بر بازرسی ارائه کرده‌ایم و توافقاتی هم حاصل شده است.

حکیم مهر : پس موضع شما این است که این بخشنامه و دستور معاون اول رئیس جمهور فعلاً کناری بماند تا مذاکرات شما به نتیجه برسد؟! چون قاعدتاً باید این دستور اجرا می‏شد!

دکتر دستور : نه ، بخشنامه که آمده بوده و اعلام کرده بودند، نظرات حاکمیتی را هم ما و هم وزارت جهاد کشاورزی داشتیم که ارائه شد و آقایان هم فعالیت حاکمیتی سازمان دامپزشکی را هم می‎پذیرند و هم قبلاً پذیرفته‎اند و آنها هم اصرار دارند که فعالیت‎های حاکمیتی به بهترین شکل خود انجام شود و کسی منکر این بحث نیست. ممکن است در شکل اجرا بحث داشته باشند که توجیهات لازم در این خصوص ارائه می‏شود و نظرات آنان هم گرفته می‎شود و نهایتاً نقطه نظراتی که آن آقایان دارند اعمال می‎شود.

حکیم مهر : بعضی معتقدند شما چون قبلاً در استان خراسان رضوی مدیرکل دامپزشکی بودید و رئیس فعلی سازمان حفاظت محیط زیست هم استاندار آن استان بودند در موضوع باغ وحش و مرگ ببر وارداتی ملاحظه ایشان را می‏کنید و جواب نمی‏دهید و این در حالی است که سازمان حفاظت محیط زیست بارها تقصیر را متوجه شما دانسته و مقصر را سازمان دامپزشکی کشور جلوه داده است. چرا صریح پاسخ نمی‏دهید و سازمان دامپزشکی اینقدر در مسئله اطلاع‎رسانی ضعیف عمل می‎کند؟

دکتر دستور : بحث ما با آنچه در موضوع باغ وحش تهران مطرح شد متفاوت بود. اتفاقی در آنجا افتاد و ناخواسته پای سازمان دامپزشکی را به آنجا باز کردند. در صورتی که همه می‎دانند اتفاقی که افتاد ارتباطی به سازمان دامپزشکی نداشت. باغ وحش ارم ظاهراً یک مجموعه وابسته به بنیاد است. ببرها با شرایط خاصی به آنجا آمده بودند. دامپزشک طرف قرارداد خودشان را هم آنجا داشتند و تیم خدمات دامپزشکی وابسته به خود باغ وحش بود. حتی نمونه‏برداری‎ها هم که انجام داده بودند بیرون به جای دیگری برده بودند. عملاً سازمان دامپزشکی از روزی در جریان قرار گرفت که یکی از ببرهای وارداتی تلف شد و وارد گود شد و خوشبختانه بیماری به موقع شناخته شد و پس از آن هم اقدامات لازم انجام شد. آنجا بیماری مشترکی مطرح شد هر چند اتفاق نادری بود و به این شکل مطرح شدن بیماری را نداشته‎ایم. تک‏سمی را از جاهای مختلفی برای تأمین غذای ببرها می‎آوردند و وظیفه داشتند از سازمان دامپزشکی مجوز بگیرند.

حکیم مهر : یعنی به شما اطلاع نمی‎دادند؟!

دکتر دستور : اطلاعی نداده بودند. سازمان دامپزشکی از جابجایی تک‎سمی‎ها توسط آنان اطلاعی نداشت. ما هم هدفمان این بود که نمی‎خواستیم مسائلی که ارزش اینقدر بزرگ شدن را ندارد به راهی بیفتد که این تقصیر آن بیاندازد و برعکس، بنابراین چون بیماری مشمشه مشترک بین دام و انسان بود هدفمان این بود که این بیماری را جمع کنیم چون شیوع این بیماری و حتی مطرح شدن آن به این شکل وجهه خوبی نداشت و سازمان دامپزشکی منافع کلی کشور را در نظر گرفت تا هم بیماری جمع شود و هم از مخاطرات انسانی که آنجا مطرح بود را جلوگیری کند. خوشبختانه این کار نتیجه هم داد و با همه بحث‎هایی که مطرح بود هیچ مورد انسانی نداشتیم و همانجا بحث جمع شد و حتی در مورد دامها هم به خارج باغ وحش کشیده نشد. من برداشت خودم این است که سازمان دامپزشکی هیچ تقصیری در این مسئله نداشت و بیخود این بحث مطرح شد و تقصیر را به گردن سازمان دامپزشکی افتاد. ضمناً با اقداماتی که سازمان دامپزشکی به موقع انجام داد این بیماری را از همه لحاظ مهار کرد و در واقع بحث را جمع کرد و حالا هم کار ادامه دارد تا نتایج تأیید آزمایشگاهی برسد و باغ وحش به روال کار معمول خود بازگردد.

 

انتشار یافته: ۲۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دامپزشک از استان قزوین
|
-
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
0
0
فقط 5 میلیون؟
اگر حساب کتاب آقای دکتر صحیح باشد چیزی نزدیک به دو برابر
بي نام
|
-
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
0
0
اگر این امر نظارت حاکمیتی است، چرا دولت برای اعمال وظیفه حاکمیتی هزینه را از بخش خصوصی دریافت می‌کند؟!
م
|
-
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
0
0
لازم گرديد چند نكته اي را مجددا عرض نمايم 1- 1آیا کارشناسان دفتر قرنطینه در ستاد سازمان RISK ANALYSIS انجام می دهند ؟ لطف کنند همانند کشورهایی چون کانادا و اروپا ،بعنوان مصداق پرونده تجزیه و تحلیل واردات گوشت قرمز از کشورهای هندوستان، ارمنستان،قرقیزستان را ارائه فرمایند
2- کارشناسهای اعزامی بر چه اساسی تجریه و تحلیل خطر انجام می دهند، تجزیه و تحلیل خطر برای تصمیم گیری است نه برای انجام ماموریت برای هر محموله ، لطف کنید یک گزارش مصداقی بعنوان نمونه ارائه فرمایید
3- بر اساس چه قانونی ، کارشناسان اعزامی دولت حق غذا ، ماموریت و مسکن خود را ( روزانه 200 دلار امریکا)بایستی از بخش خصوصی اخذ کنند ، لطف کنید نام قانونی که چنین اجازه ایی را به شما داه است مرقوم بفرمایید
3- اگر زحمتی برای شما نیست اعلام فرمایند در کجای مقررات بین المللی نوشته شده است که سازمان دامپزشکی برای محموله های بخش خصوصی می تواند نیروهای خود را اعزام کند
کارشناس تجزیه و تحلیل خطرات احتمالی
منطقي
|
-
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
0
0
اخه بخش خصوصی چه قید و مسولیتی دارد که به او اطمینان کرد در کشور دیگر کارهای خلاف که مایه اابروریزی میشود انجام ندهد یا از انجا به کشورهای دیگر پناهنده نشود همون واکسیناسیون که داده شده بسه که امار کاذبشون حتمی است-
مروتي
|
-
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
0
0
اين هشدار را به مديران فعلي سازمان مي دهيم كه اگر نمي توانيد ازحقوق مسلم كارمندان خود دفاع كنيد .استعفا بدهيد در سايه مديريت ضعيف شما بخش خصوصي .... شده است و اصول مسلم وظايف سازمان را زير سوال مي برند .
دامپزشك بخش خصوصي
|
-
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
0
0
اين سخنان دكتردستور توهين آشكاري است به معاون اول محترم رييس جمهور .آقاي دكتر، شخصي كه در چنين مقامي قرار دارند هيچ وقت بدون كار كارشناسي و مطالعه زير هيچ نامه اي را امضا نمي نمايند .رييس جمهور يا معاون ايشان كارشناس ترين كارشناس ها هستند .شما با اين حرف هاي خودتان به دولت و مصوبه هاي دولت توهين نموديد .قانوني ابلاغ شده و شما هم بايد به قانون احترام بگذاريد مثل همه مردم ايران .آينده خوبي را در انتظار دامپزشكي نمي بينم با اين مديريت و حرف ناشنوي دوستان شما در سازمان .
شهرام حق گو
|
-
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
0
0
بنابراین چون بیماری مشمشه مشترک بین دام و انسان بود هدفمان این بود که این بیماری را جمع کنیم ;;;;;;;;;اين سخنان رييس يك سازمان تخصصي در امر دامپزشكي در يك كشوري كه مي خواهد پيشرفت كند مي باشد .مي خواستيم بيماري را جمع كنيم بيني و بين الله در كدام منبع و رفرانس اپيدميولوژي اصطلاحي به نام جمع كردن بيماري تعريف شده است ............. واي به حال ما با اين مديريت علمي ؟؟؟
مطيع قانون
|
-
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
0
0
جناب اقاي دكتربه طور تلويحي پذيرفتند : كه دامپزشكان دولتي اجازه نخواهند داشت به برزيل اعزام شوند .ضمنا اين وظيفه تصدي گري بود و دولت هم قبلا ابلاغ نموده بودند .از انجايي كه من خبر دارم دولت محترم قويا پي گير دلايل عدم اجراي دستورالعمل كميسيون اصل 127 قانون اساسي هستند .مصوبه كميسيون نمايندگان رييس جمهور در اصل 127 قانون اساسي يعني قانون نه بخشنامه .به هر حال براساس اين قانون و مصوبه كارها به استاندارد واگذار گرديده است و مهلت خواهي 6 ماهه شما براي تدوين قانون و دستورالعمل كاري بود كه خودتان .......... .
کارشناس مطلع و منتقد مدیریت فعلی سازمان
|
-
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۶
0
0
آقای دکتر دستور برای عدم اجرای مصوبه هیات وزیران هر آنچه در توان داشته و دارد را بکار گرفته است، از ........ تا برگزاری جلسات متعدد و تلاش برای حفظ ......... و البته ......... اعزام کارشناسان برای واردات گوشت، اما با توجه به شناختی که از کمیته ویژه پیگیر هیات وزیران وجود دارد شکی نیست که سرانجام این مصوبه مهم و حساس اجرایی خواهد شد و هر چه زمان بیشتر سپری شود ارزش و اعتبار سازمان دامپزشکی کشور نیزبیشتر زیر سئوال می رود چرا که ............................ بیشتر آشکار می شود ، دلایل احتمالی ..... مخالفت ریاست محترم سازمان دامپزشکی و در واقع سازمان دامپزشکی کشور را می توان اینچنین بطور خلاصه بیان کرد :
1) مدیران سازمان سازمان دامپزشکی کشور با دستور العمل شماره 17020 مدیریت حاکم بر سازمانهای بازرسی های بین المللی آشنا نیستند و اعتقادی به استفاده از افراد کارامد هم ندارند و اگر داشتند بجا آوردن افراد غیر فنی ......... از افراد با تجربه بالا که از سازمان به انحاء مختلف حذف و یا کنارند و یا کنار رفته اند استفاده می کرد
2) تلقی اشتباهی در سازمان دامپزشکی کشور برای واگذاری فعالیتهای تصدی گری به بخش خصوصی وجود دارد و این در حالی است که روند فعالیت سازمانهای بازرسی بین المللی با درک سطحی سازمان دامپزشکی کشور از بخش خصوصی کاملا متفاوت می باشد
3) مدیران سازمان دامپزشکی کشور یکی از روشهای غلط تشویقی برای کارکنان خود را اعزام برای واردات گوشت می دانند که البته درآمد ده هزار دلاری برای هر کارشناس در طول سه ماه مبلغ قابل توجهی می باشد و این .... باعث شده که بعضی ها از جمله مدیر قبلی دفتر قرنطینه ، اعزام کارشناس توسط سازمان را ویترین و آبروی سازمان بنامند
4) مدیران سازمان با تبعات حقوقی اعزام کارشناس برای واردات گوشت قرمز آشنا نیستند و ...............................
5) مدیران سازمان از افراد مجرب و کار کشته ای تشکیل نشده است و اگر چنین بود به تجزیه و تحلیل موضوع بطور واقعی می پرداختند تا راه صواب از ناصواب را تشخیص بدهند
6) مدیران سازمان به اهمیت اعمال دستورالعملهای سازمان های بین المللی برای کنترل بیماریها و ایمنی مواد غذایی آشنا نیستند و اگر اگاه بودند قطعا منافع کارشناسان سازمان را در اعمال آن دستورالعملها می دانستند
7) مدیران سازمان .......... به موضوعات مهمی چون بهداشت اسب ، اجرای برنامه کنترل پسماندها در مواد غذایی، اجرای برنامه بهداشت دام در سطح ملی، منطقه ای و جهانی می پرداختند ، ایکاش موضوعاتی مانند کمیسیون دائم کشورهای عضو اکو، پرروژه منطقه ای تب برفکی، پروتکلهای چند جانبه با کشورهای پاکستان و استرالیا و آلمان و فرانسه که با تلاش وافر عده ای شروع شده را پیگیری کنند
خدا عاقبت همه ما از جمله مدیران سازمان دامپزشکی کشور را بخیر کند
تنهاي ازكرمان
|
-
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۶
0
0
در محافل گفته مي شود ............. يك ماه مرخصي با حقوق و 2 ماه مرخصي بدون حقوق........ وبا ويزاي عادي و با تمديد ان دربرزيل دامپزشك را به وارد كننده تحميل مي كند . و با اين ترفند نيازي هم به اجازه از دفتر مسافرت هاي خارجي رياست جمهوري جهت كسب مجوز نمي بيند ؟؟؟؟!!!!.جالب است .البته اگر چنين چيزي واقعييت داشته باشد واي به ......
دكتر تورج محمد زاده مشهد
|
-
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۶
0
0
آيين‌نامه نظارت بر مسافرتهاي خارجي دستگاههاي اجرايي‌
شماره‌ : .20860ت‌29728 ه¨ تاريخ : 1383.05.18
ماده 6 ـ هزينه سفر اعضاي هيأتهاي اعزامي به خارج از كشور از هر قوه كه در آنها رييس هيأت در سطح پايين‌تراز وزير باشد، از محل اعتبارات همان قوه پرداخت مي گردد.
ماده 10 ـ دستگاههاي اجرايي موظفند در اعزام كاركنان به خارج از كشور نكات زير را رعايت نمايند:
الف ـ سياست اصلي دولت كاهش ميزان مأموريتها و محدودكردن آنها در حد ضرورتها مي‌باشد (از نظر تعدادروز، تعداد نفر، تعداد مأموريت‌، موضوع مأموريت و غيره‌)
همان قوه پرداخت مي‌گردد.
لازم به ذكر است كه اين آيين نامه توسط دولت عدالت محور كمي تغيير نموده و اعزام دامپزشك دولتي براي نظارت بر گوشت را به شركت هاي بازرسي بين المللي داده است كاري كه تمام دنيا انجام مي دهد .حالا من نمي دانم ...... دكتر دستور در مخالفت با اجراي اين مصوبه در چيست ؟
دامپزشك بخش خصوصي سنندج
|
-
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۶
0
0
توهين ........ به دولت محترم را محكوم بايد كرد.
مرغ حق
|
-
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۶
0
0
بنام خدا
قريب به يك سال است كه سعي ميكنم هر وقت كه مشغوليت و مسئوليت امانم ميدهد سري به سايت حكيم مهر بزنم و آخرين اخبار مربوط به اعزام ناظرين فني در بحث بازرسي گوشت خارج از كشور را دنبال كنم .در اين مدت هيچگاه نظري نداده ام و هميشه شنونده بوده ام . اما امروز با خواندن مصاحبه آقاي دكتر دستور و جوابهاي ايشان لازم ميبينم نكاتي را فهرست وار عرض كنم :
جناب اقاي دكتر دستور وساير مديران ارشد سازمان دامپزشكي خواهشمندم جواب سئوالات زير را به افكار عمومي و ساير همكاران بدهید
1) بنا بر مصوبه كميسيون اصل 127 قانون اساسي ج ا ا كه مصوبات آن عين قانون بوده و نيازي به مطرح شدن در صحن علني مجلس ندارد ، شما موظف به اجراي مفاد آن ، بخصوص بند سوم (كنترل بهداشتي وكيفيتي مواد پروتئيني وارداتي در چارچوب پروتكل سازمانهاي بين المللي بازرسي كننده در مبدا ودر چارچوب ضوابط سازمان دامپزشكي كشور توسط شركتهاي كنترل كيفي كالا در مقصد صورت ميگيرد) بوده ايد . البته اين دستورالعمل براي كشور برزيل وتاريخ اجراي آن نيز 15/9/1389 ذكر گرديده .آيا ميپنداريد كه مصوبات هيئت فوق بدون هيچگونه مطالعه كارشناسي و بلافاصله بعد از بلند شدن از خواب صبح صادر گرديده است ؟
2)نظارتي را كه شما به آن عنوان نظارت حاكميتي داده ايد وخود نيز ميدانيد كه بر اساس قانون، بحث تصدي گري است و به شما اثبات شده است كه سالها با استفاده از همين عنوان .... در سازمان دامپزشكي آن را ....... سازمان تبديل كرده و هيچ بازرسي كه داراي مدرك دكتري معتبر دانشگاهي است و يا شركتهائ بازرسي بين المللي كه داراي مدارك معتبر جهاني هستند ، از نظر محترمتان حق پاگذاري در اين .... را ندارند ، توسط كارمنداني از سازمان داپزشكي اعمال ميشود كه حتي يكبار هم در تاريخچه كاري خود قدوم مباركشان را در كشتار گاه هاي داخلي نگذاشته اند . بعنوان مثال سرپرست جديدالا عزام شما ، ............ ظاهرا در سازمان تحت نظارت حضرتعالي هر قدر كه كارمندي از بحث بازرسي گوشت دورتر و بي اطلاع تر باشد ، در تيم اعزامي شما رتبه بالاتري خواهد داشت !
3) گيريم كه اين بحث حاكميتي باشد( كه نيست) ، معني حاكميت چيست ؟ آيا بجز دولت است ؟ دولت محترم خود به وضوح دستور واگذاري نظارت مذكور به بخش خصوصي را داده است، شما ظاهرا از دولت خودتان را دولت تر مي دانيد( مثل ......... به ذهنم آمد)
4) شما كه دائما از كمبود نيروي انساني در سازمان فرياد ميزنيد و هر جا كه ............. موجب فجايعي چون آنفولانزاي مرغي ، تب برفكي ، تلف شدن ببر سيبري و........ گرديده و موجب خسارات مادي و حيثيتي ملت مظلوم ميشود ، از بهانه كمبود نيروي انساني استفاده ميكنيد ، چطور شده كه در اعزام نيروهايتان به خارج از كشور اينهمه پافشاري كرده و سنگ نظارت و نظارت را بر سينه مبارك ميزنيد؟ بارها بنده بعنوان مراجعه كننده و مسئول فني بخش خصوصي به سازمان آمده ام و با غيبت كارشناس اداره دارو و درمان!!!(چه ربطي به بازرسي گوشت دارد نميدانم) ويا طرح و برنامه (اين يكي ديگه واقعا خنده داره) مواجه شده ام كه براي .....(شما بخوانيد بازرسي گوشت) به خارج تشريف برده اند . ...... دارم به حقيقت موضوعي كه آن بنده خدا ادعا كرده بود كه سازمان دامپزشكي را با 20 نفر اداره ميكند ميرسم .
5)كجاي قانون ج ا ا آمده است كه دستگاه هاي دولتي تمام هزينه هاي مربوط به بازرسي هاي خود را از بخش خصوصي بينوا و محكوم به سكوت دريافت كنند ؟ به نظر من اعلام كنيد كه بعد از اين بخش خصوصي مراجعه كننده به سازمان است كه بايد تمامي حقوق و مزايا و ...... كاركنان سازمان را بدهد ولا غير !! (بيچاره بخش خصوصي )
6) اگر شما اينقدر دلتان براي بازرسي گوشت ميسوزد و ناراحت سلامت مردم هستيد چرا بازرسي گوشت داخل كشور را به بازرسين بحش خصوصي واگذار كرده ايد ؟ ترا به خدا نگوئيد كه بر اين بازرسي هم نظارت داريد و.... چرا كه بنده سالها كارم همين بوده و ماموران ادارات شما سه ماه يكبار هم پايشان را داخل كشتارگاه ها و مراكز بسته بندي نميگذاشتند و ......البته ................. اينجا ديگر خبري از دلار و سفر خارجي و ويكند و ....نيست ، پس ميشود تصدي گري نه حاكميتي !!
ايكاش .... اعلام ميكرديد : دولت مقتدر و آگاه و علمي و محترم: لطف كنيد ..............: نظارت حاكميتي از ما نگيريد و جهت جلوگيري از از دست رفتن روحيه كارمندان سازمان آن را غير قابل سكونت براي بخش خصوصي اعلام نمائيد !!
............................
ارباب رجوع
|
-
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۷
0
0
آقاي دكتر دستور نمي دانم از قصد اين حرف هاي غير كارشناسي و غير قانوني را مي زنيد و حركت در راستاي ناقص جلوه دادن تصميمات دولت را پيشه خود ساخته ايد .شما به نام خودتان هر حرفي را دلتان خواست بزنيد اما در مسند رييس سازمان دامپزشكي چنين حقي را نخواهيد داشت چون تاوان حرف هاي غير كارشناسي شما را جامعه دامپزشكي مي پردازد .فكر كنيد اگر اين مصاحبه شما در يك روزنامه يا سايت غير تخصصي نوشته شود .دولت چگونه برخورد محكم و علمي و منطقي با شما خواهد داشت!!!
دامپزشک همکار
|
-
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۷
0
0
دوستان عزیزم
می دانید چرا سازمان نظام دامپزشکی بودجه بیشتر از دولت نمی گیرد ؟
می دانید چرا پزشکی قویتر از دامپزشکی است ؟
می دانید چرا نرخ خدمات پزشکی بیشتر از دامپزشکی است؟
می دانید چرا پزشکان شناخته شده تر هستند؟
می دانید چرا نشریات پزشکی و سایت های پزشکی همه هوای هم را دارند؟
جواب ساده است چون می خواهند قوی باشند - اما ما یک وبسایت خبری(حکیم مهر) داریم که آنهم فقط به فکر موضوعات تفرقه برانگیزی بین دامپزشکان دولتی و خصوصی است. این هایی که دم از قانون و غیره می زنند همه ظاهر نمایی است شنیدند پول در -طی انجام - بازرسی - بهداشتی- می دهند به فکر آن هستند نه به فکر مملکت
در حقیقت این معترضیت به رئیس سازمان به فکر جیب خود و نه مملکت و نه مردم هستند والا این موضوع اینقدر کش پیدا نمی کرد.
بچه تبريز
|
-
|
۰۶:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
0
0
دوست گرامي اين موضوع در مورد بخش دولتي بيشتر مصداق دارد .براي همين است كه با چنگ و دندان نگه داشته اند .اعزام به برزيل براي كارمند دولتي نفع دارد چون از اين ور حقوق مي گيرد از اون ور حق ماموريت پول هتل لب تاب و...از طرفي ما مي گوييم اين كار بر اساس مصوبات دولت عدالت محور بايد به بخش خصوصي واگذار شود و .............
دامپزشک همکار
|
-
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
0
0
جناب
آقای دکتر لطفی وند
چرا حضرتعالی نوشته اینجانب را در بخش پول برای بازرسی بهداشتی تغییر داده اید من که ایمنطور نوشته نبودم من کی نوشتم پول برای بازرسی بهداشتی می دهند دو اینکه نظارت بهداشتی است و یازرسی نیست که نشان از عمددر موضوع دارد واقعا برایتان متاسفم
این همه از علما و مرجعیت نزنید که واقعا با این کارتان به نیت خیلی از کارهای شما شک کردم و اگر اینطوری ادامه دهید برای رون سازی افکار عمومی و خوانندگان اقدام خوام کرد و اگر شما در سایت حکیم مهر نیاورید در سایت های دیگر اقدام خواهد کرد
همکار تبریزی
|
-
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
0
0
دوست عزیز بچه تبریز
شما اطلاعاتتان از ماموریت برزیل بسیار ناقص است و عمدا سعی در تشویش اذهان عمومی داریدچون تهمت زدید خدا عاقبت شما را بخیر کند
ضمنا شما از این همه توصیه های مهم و مفید رئیس جمهور محترم و دولت عدالت محور چرا شب و روز به فکر این یکی هستی اگر راست می گویی به همه توصیه های ایشان فکر کن و عمل کن که اگر می کردی وضع دامداران اینطوری نبود
محمد لطفی زاده /مدیرمسئول حکیم مهر
|
-
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
0
0
با سلام و احترام / دوست گرامی و بیننده محترم : نوشته شما تغییر داده نشده و صرفاً برای ابهام زدایی از کلمه بازرسی که ممکن است به هیأت بازرسی مستقر در سازمان دامپزشکی و وظایف آنان متبادر شود عبارت طی انجام و بهداشتی اضافه شده و برای آنکه مشخص شود شما ننوشته اید این دو عبارت بین دو خط تیره که از رسوم ادبیات و انشاء است قرار داده شده است!
بخش خصوصي زنجان(دكتر الف)
|
-
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۹
0
0
مرغداريهاي استان زنجان درگير تلفات شديد و آنفولانزاهستند چرا ..... زنجان مخفي كاري ميكند؟تب برفكي بيدادميكند!!سقط در گوسفندان داريم چرا .... درگير اختلافها است ؟؟
محفوظ
|
-
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۹
0
0
بعد از ابداع اصطلاح توپ جمع کن توسط رییس فدراسیون فوتبال،(که بسیار هم مورد استقبال قرار گرفت)هم اکنون نظاره گر استفاده از واژه بسیار ثقیل، علمی وفوق تخصصی مشمشه جمع کن (بیماری مشترک جمع کن) توسط رییس سازمان دامپزشکی کل کشور هستیم. توصیه میکنم برای درک بهتر این اصطلاح علمی آنرا به فرهنگستان علوم معرفی کنند تا مورد فهم تمامی همکاران دامپزشک قرار گیرد.
توهین به ..... انسان عامی (نه حتی دامپزشک تحصیل کرده) تا به کجا جناب آقای دکتر دستور؟
شاید دامپزشک
|
-
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۹
0
0
آقای دکتری که نوشته ایی یک سال است مطالب را ذر سایت حکیم مهر دنبا ل می کنی.ولی همه می دانند که کارمند سازمان و در مرخصی و در بخش خصوصی مشغول هستید.چقدر دلتان برای سلامت مردم می سوزد! چقدر اطلاعات دارید؟!!!
مرغ حق
|
-
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
0
جهت ازاطلاع اقای دمپزشک من هرگز در سیستم دولتی کار نکرده ام و با واژه مرخصی بدون حقوق هم هیچ انسی ندارم
م ما
|
-
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
0
0
مرغ حق گو ناراحت نشو اين برادر به خودش هم شك دارد كه مي نويسد شايد دامپزشك !!!!
کارشناس دامپزشکی
|
-
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۲
0
0
دامپزشکی در ایران باید حذف شوددکتر ذستور نیروهایی به برزیل میروند که یک بارهم بعد فارغ التحصیلی پا به کشتارگاه نذاشته با این حق ماموریت بالا که به دامپزشک میدن فقط .......... البته بعضی از دامپزشکان محترم به برزیل و پاکستان و استرالیا میروند من جایی کار میکنم که همه را میبینم دروغم نمیگم دلیل نداره
کارشناس مطلع و منتقد مدیریت فعلی سازمان
|
-
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۲
0
0
زیاد اینور و اونور ننویسید در آینده نزدیک تعدادی کثیر از کارکنان فعلی دفتر قرنطینه محل کارشان تغییر می کند و تعداشان به یک سوم می رسند تا ......... کاسته شود ، خیلی هم به اوضاع امروزتان دلخوش نباشید و با القاب !!!! م ما هم کاری را به پیش نخواهید برد مطمئن باشید .... فعلی جمع خواهند شد و ...... حق دارید که در برابر مسائل شفاف و ... مقاومت ....... بکنید
3502
|
-
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۲
0
0
تا 10 روز دیگه منتظر یک بمب خبری در این رابظه باشید .
دکترالف ازبخش خصوصی زنجان(طیور)
|
-
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۳
0
0
درمرغداریهای زنجان بابروز تلفات آنفولانزا شبانه مرغها را به کشتارگاه میبرندوکشتارمیکنند تا صدای بیماری خفه شودوبیچاره مردمی که از مرغهای پرکنده بیمار با پرخونی مشخص لاشها استفاده میکنندتوصیه میکنم از ........... زنجان برای خفه کردن فاجعه درمرغداریهای زنجان یادبگیرندتلفات بیدادمیکندابهروایجرود وزنجان آلوده اند
مرغ حق
|
-
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۵
0
0
بنام خدا
جوابيه:
1) مطالب بنده سئوالاتي بود كه اين حقير از رئيس و سايرمسئولين سازمان كردم و نه از شخص مجهول الهويه اي كه حتي در دامپزشك بودن خويش نيز شك دارد، چه رسد به داشتن توانائي پاسخ به سئوالات روشني كه مطرح شده . بهتر است حضرتعالي ابتدا به كنكاش در شناخت خود پرداخته تا شايد اقبال برون رفت از اين هويت مجهول را در سايه استعانت به ذات حق تعالي بيابيد.
2) حدس و گمان شما در انتساب اين مطالب به كارمند سازمان مشغول در بخش خصوصي كه ايشان را دورادور ميشناسم و قلبا ارادت كامل به شخصيت علمي و مطلع و بي رياي ايشان داشته و احترام خاصي برايشان قائلم ، كاملا اشتباه بوده و اميدوارم بتوانيد در سراي آخرت پاسخگوي اين تهمت خود به ايشان باشيد.قسم به اسم جلاله كه اگر جاي شما ميبودم از ايشان طلب حلاليت مي كردم چرا كه پيامبر اكرم ميفرمايند :‌الناس نيام و اذا ماتوا فنتبهو
3) فرض ميكنيم كه شما از حيث تشخيص هويت كاملا مخفي عمل ميكنيد . اگر خود را مرد ميدان ميدانيد به تك تك سئوالات اين حقير جواب دهيد تا اگر شخص ثالثي اين مطالب را ميخواند به همه چيز شما شك نكند بزرگوار .مغلطه كردن كه نشد كار كثير الشك
4) شركتهاي خصوصي بازرسي بين المللي را نمي دانم، اما در موردسازمانيان اظهر من الشمس است كه دلسوز بهداشت مردم هستند و اصلا اصراري بر منفعت شخصي ندارند!!!!!!‌ امر غير قانوني را سالهاي سال قانوني جلوه داده و بر گرده بخش خصوصي محكوم به سكوت سوار بوده ايد، غافل از انكه ماه پشت ابر نخواهد ماند و دولت عشق كه سرلوحه كارش عدالت محوري است روزي اين طناب پوسيده را پاره خواهد كردو متظاهرين به حق را روسوا .
كماكان شنواي جواب سوالات خود هستم
نظر شما
ادامه