کد خبر: ۵۱۰۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

نایب رئیس اتحادیه گوشت قرمز اصفهان گفت: در اصفهان در مورد دام سنگین مشکلی نداریم ولی عده ای در کشتارگاه دام ریز به عنوان نگهداری خریداری می کنند؛ که البته ما به این موضوع مشکوکیم که دام را اینگونه از استان خارج می کنند البته سند معتبری در دست نداریم که آن ها دام را از استان خارج و یا صادر می کنند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از صاحب نیوز، «عبدالرضا آقاجانی» اظهار کرد: واردات گوسفند، بازار گوشت را متعادل کرده است و محدودیتی برای دام و گوشت نداریم، البته در استان اصفهان دام سبک کم است و باید از استان های کردستان، همدان، کرمانشاه و تبریز وارد شوند.

نایب رئیس اتحادیه گوشت قرمز اصفهان تصریح کرد: به دلیل بیماری و یا اینکه اشخاصی که میخواهند دام را انتقال دهند مجوزهای لازم را ندارند از انتقال دام به اصفهان جلوگیری میشود.

وی افزود: در اصفهان در مورد دام سنگین مشکلی نداریم ولی عدهای در کشتارگاه دام ریز به عنوان نگهداری خریداری میکنند؛ که البته ما به این موضوع مشکوک هستیم که دام را اینگونه  از استان خارج میکنند، البته سند معتبری در دست نداریم که آنها دام را از استان خارج و یا صادر میکنند.

آقاجانی در پایان افزود: همه ساله در ایام عید قربان مقدار کمی افزایش قیمت وجود دارد که نمیشود، آن را  کمبود گوشت عنوان کرد و مقطعی است.


انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
0
0
دام ریز نوع جدیدی از دام هستش؟!
قبلا فقط سبک و سنگین و کوچک و بزرگ بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
0
0
بله درست است به علت واردات شدید،
قیمت دام زنده داخلی کاهش پیدا کرده است ولی متاسفانه الزاما معنای خوبی ندارد.

زیرا تولید کننده ناچار شده است برای جلوگیری از ضرر و زیان بیشتر ناشی از فقدان مشتری،
تولید گران تمام شده خود را به زیر قیمت بفروشد و مسلما با تولید خداحافظی خواهد کرد!
نظر شما
ادامه