کد خبر: ۵۱۰۷۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

صبحگاه روز سه شنبه ۱۵ مردادماه، پارک باغ میکاییل مهاباد شاهد صحنه دردناک مرگ دسته‌جمعی سگ‌های بی‌سرپرست بود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از هاژه، «کامیار شیخ آقایی» بازرس انجمن خیریه حیوانات ژین در گفتگو با هاژه ضمن اظهار تاسف از این حادثه گفت: ظاهرا این سگ‌ها با خوراندن مواد غذایی آغشته به سم مسموم و تلف شده‌اند.

عامل یا عاملین این حادثه مشخص نیست و در روزهای گذشته نیز مراجع قضایی ضمن هشدار به شهرداری مهاباد هرگونه کشتار سگ‌های بی‌سرپرست در سطح شهر را صراحتا جرم اعلام کرده‌ بود.

مسوول پسماند شهری‌ شهرداری مهاباد که قانونا مسوولیت جمع آوری‌‌ و کنترل حیوانات ناقل بیماری‌ را در سطح شهر بر عهده دارد به هاژه گفت: ضمن محکومیت این حادثه، پیگیری این موضوع را از مراجع قضایی برای خود محفوظ می‌دانیم.

امیر شیخ آقایی افزود: ممکن است افرادی بە منظور ایجاد بدبینی نسبت به شهرداری دست به چنین اقدام زده باشند.

به گزارش هاژه، در این اقدام بی‌رحمانه تعداد 10 سگ‌ بی‌سرپرست تلف شدند.


 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
1
0
کاش بعضی از آدمها رو بجای این حیوان زبان بسته سم میدادن می کشتن.....
شیوا
|
Germany
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
1
0
خیلی بی رحمی میخواد
گناه دارند حیوانات بی زبون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
1
0
این عمل غیر انسانی روبه شدت محکوم میکنم . ایکاش آقای کامیار شیخ آقایی بازرس انجمن خیریه حیوانات ژین شماره تلفنی اعلام کنند تا مردم سگ های بی صاحب سطح شهر را به ایشان تحویل دهند . تا امنیت این حیوانات زبان بسته تامین شود و از مشکلات شهروندان شریف مهاباد به دلیل حضور این حیوانات در سطح شهر کاسته شود . البته باید به این مسئله اشاره کرد نباید انتظار اقدامات جدی از طرف مسئولین به دلیل هزینه بر بودن حمایت از سگ ها را داشت . بسیاری از شهرداری ها در تامین هزینه های جاری خودشان عاجز اند . بنابراین باید تشکل های غیر دولتی و خیرین مانند انجمن خیریه ژین پای کار بیایند و دست به جیب شوند .
نظر شما
ادامه