کد خبر: ۵۱۰۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد و نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان با مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان و کارکنان این اداره کل ملاقات و گفتگو کردند .

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان، «دکتر علی احمدی» مدیرکل دامپزشکی جنوب کرمان در ابتدای این دیدار با اشاره به وظایف حاکمیتی دامپزشکی در خط مقدم مقابله با بیماری های دام و طیور و علی الخصوص پیشگیری از بیماری های مشترك دام و انسان، گفت: كنترل، نظارت و حفظ سلامت فرآورده های خام دامی و به تبع آن حفظ سلامت مصرف كنندگان از اولویت های اصلی سازمان دامپزشكی بوده است.

در ادامه معاون سلامت دامپزشکی جنوب کرمان گزارشی تفصیلی از اقدامات و عملکرد اداره کل دامپزشکی جنوب کرمان ارائه و مسائل و مشکلات مرتبط با دامپزشکی در سطح  جنوب کرمان را بیان نمود .

«یحیی کمالی پور» نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تشکر و قدردانی از زحمات دامپزشکی در راستای حفظ سرمایه ی دامی و پیشگیری از بروز بیماری های واگیر که در اکثر مواقع در شرایط سخت و مناطق صعب العبور ارائه خدمات دارند، خاطرنشان کرد: نقش دامپزشکی در رشد شاخص های سلامت، که یکی از محورهای توسعه است، می بایست بر همگان روشن و قابل درک شود .
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
0
0
تعرفه های واکسیناسیون پایینه واکسن هم کمه
نظر شما
ادامه